ZMUSZONA CESJĄ Z BANKIEM MUSIAŁAM UDAĆ SIĘ DO PUNKTU PZU W PRUSZCZU, BY WYKUPIĆ UBEZPIECZENIE NA MIESZKANIE. OBSŁUGUJĄCA MNIE PANI, NIE POTRAFIŁA UDZIELIĆ MI ODPOWIEDZI NA PROSTE PYTANIA, PRZEPISUJĄC DANE Z DOWODU POPEŁNIŁA TRZYKROTNIE BŁĄD, POWODUJĄC CORAZ WIĘKSZĄ KOLEJKĘ I NIE PRZEPRASZAJĄC ZA SWĄ NIEKOMPETENCJĘ, WYPISANIE UBEZPIECZENIA NA KOLEJNY ROK ZAJĘŁO WIĘC 30 MINUT, A ZA MNĄ CZEKAŁO JUŻ 5 OSÓB. w PRZYSZŁYM ROKU ZDECYDOWANIE WYBIORĘ INNEGO AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.