Zbyt mała liczba czynnych kas, za wolna obsługa - w sytuacji gdy nastepny dzień jest dniem wolnym od pracy i wiadomo, że zwiekszona liczba klientów będzie dokonywać zakupów
Nie mozna ocenic jakości obsługi inaczej niz na ----------- bo jej po prostu nie było. Przez ok. 6-7 minut czekałam przy stoisku z sałatkami NorthFish obsługiwanym oddzielnie od stoisk z rybami, ale przez ten czas osoba je obsługujaca nie raczyła sie pojawić. To, że czekałam widziały dwie osoby obsługujace obok oraz obsługa kuchni, ale nikt nie raczył poprosić osobę odpowiedzialną za obsługę tego stoiska, ani poprosić mnie abym chwilke poczekała. Po kilku minutach oczekiwania zrezygnowałam i poszłam na sałatki do konkurencji. po prostu koszmar.
Osoba z personelu natychmiast zaoferowała swoją pomoc. Obsługa była świetna (ale nie nachalna)włacznie z doradzaniem, proponowaniem różnych rozmiarów, fasonów obuwia i przynoszeniem ich. Wyczerpujące informacje na temat systemu zwrotu badź wymiany obuwia, gwarancji, programu lojalnościowego.
Bardzo miło i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.