Opinie użytkownika (3)

Zbyt mała liczba...
Zbyt mała liczba czynnych kas, za wolna obsługa - w sytuacji gdy nastepny dzień jest dniem wolnym od pracy i wiadomo, że zwiekszona liczba klientów będzie dokonywać zakupów

Agnieszka_120

12.11.2008

Carrefour

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (18)
Nie mozna ocenic...
Nie mozna ocenic jakości obsługi inaczej niz na ----------- bo jej po prostu nie było. Przez ok. 6-7 minut czekałam przy stoisku z sałatkami NorthFish obsługiwanym oddzielnie od stoisk z rybami, ale przez ten czas osoba je obsługujaca nie raczyła sie pojawić. To, że czekałam widziały dwie osoby obsługujace obok oraz obsługa kuchni, ale nikt nie raczył poprosić osobę odpowiedzialną za obsługę tego stoiska, ani poprosić mnie abym chwilke poczekała. Po kilku minutach oczekiwania zrezygnowałam i poszłam na sałatki do konkurencji. po prostu koszmar.

Agnieszka_120

12.11.2008

North Fish

Placówka

Wrocław, Plac Grunwaldzki - Pasaż Grunwaldzki

Nie zgadzam się (23)
Osoba z personelu...
Osoba z personelu natychmiast zaoferowała swoją pomoc. Obsługa była świetna (ale nie nachalna)włacznie z doradzaniem, proponowaniem różnych rozmiarów, fasonów obuwia i przynoszeniem ich. Wyczerpujące informacje na temat systemu zwrotu badź wymiany obuwia, gwarancji, programu lojalnościowego. Bardzo miło i profesjonalnie.

Agnieszka_120

12.11.2008

BATA

Placówka

Wrocław, Świdnicka 6A

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi