Z przyjemnością zrobiłam zakupy w tej aptece. Kupowałam środki antykoncepcyjne, w aptece nie było kolejki, po wejściu farmaceutka z uśmiechem zaprosiła mnie do okienka i zapytała co podać. Podałam jej receptę, a ona zapytała mnie o ilość opakowań do wydania i poinformowała, że jest możliwość zostawienia recepty na miejscu i odebrania reszty opakowań w późniejszym terminie, na co przystałam. Wydanie leku oraz transakcja (płatność kartą) przebiegła bardzo sprawnie, farmaceutka wydała mi paragon i potwierdzenie płatności oraz zaproponowała siateczkę na zakupiony lek. Pożegnała mnie także uprzejmie i z uśmiechem oraz zaprosiła na ponowne zakupy. W aptece było czysto i schludnie, jasno, przy stoliczku dla klientów stał baniak z wodą oraz kubeczki.
Personel Polo Marketu, mijany w alejkach, był uśmiechnięty i chętny do udzielenia informacji handlowej; kasjerka zaproponowała mi batony w promocyjnej cenie, które przyjęłam, a ponieważ moje zakupy przekroczyły kwotę 35 zł, dostałam w prezencie podkładki pod szklanki oraz magnesy na lodówkę. Czas obsługi był jednak zdecydowanie zbyt długi, ponieważ na 3 kasy, otwarta była tylko jedna (co obsługa tłumaczyła koniecznością rozkładania towaru na sklepie) i w kolejce spędziłam 15 minut. Także wygląd Polo Marketu budził zastrzeżenia, gdyż rozkładanie towarów w porannych godzinach spowodowało natłok klientów, którzy przeciskali się pomiędzy paletami z towarem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.