Korzystam z usług firmy Orange odkąd posiadam telefon. Wynika to z promocji, które otrzymuje przedłużając umowę. Ostatni kontakt z wspomnianą firmą to kontakt przez chat, gdyż obsługa przez telefon jest bardzo niekompetenta. Jedyną pozytywną stroną każdej rozmowy jest jej rejestracja za czym idą kolejne reklamację. Każda rozmowa skutkuje reklamacją, nauczyłam się aby konsultant głośno i wyraźnie informował mnie o danej kwestii. Z reguły nie są oni zorientowani dobrze w temacie, na pewno gorzej niż ich klienci. Dzięki temu jeden abonament placilam niecałe dwa złote przez cały okres umowy za najlepszy pakiet jaki jest w Orange ( pomyłka konsultanta), teraz otzrymalam dwa razy ten sam rabat również z pomyłki konsultanta. Zupełnie nie orientują się w swojej pracy, są niekompetenti, nie potrafią rozmawiać z klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.