Bardzo dobrze. Pracownicy wykazali się szybką i uprzejmą obsługą. Są to cechy, których oczekuję od pracowników jako klient stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Jakoś obsługi oceniam jedynie na dwie gwiazdki z uwagi na to, że obsługująca mnie osoba przy kasie dawała wyraźnie do zrozumienia klientom stojącym w kolejce swoje niezadowolenie oraz mówiła coś pod nosem. Kiedy osoby znajdujące się przede mną w kolejce miały dosyć dużo zakupów usłyszały od Pani obsługującej słowa "no tak..zapomniałam, że dzisiaj piątek" przez co dała wyraz niezadowolenia z ilości klientów i wykonywanych zakupów. Dodatkowo nie pytała o polo kartę oraz nie witała i nie żegnała odchodzących od kasy klientów. Zachowanie kasjerki było mało zachęcające do powrotu do sklepu. Poza tą sytuacją sklep był dobrze zaopatrzony i panował w nim ład i porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.