Opinie użytkownika (2)

Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy wykazali się szybką i uprzejmą obsługą. Są to cechy, których oczekuję od pracowników jako klient stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agata_1189

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakoś obsługi oceniam...
Jakoś obsługi oceniam jedynie na dwie gwiazdki z uwagi na to, że obsługująca mnie osoba przy kasie dawała wyraźnie do zrozumienia klientom stojącym w kolejce swoje niezadowolenie oraz mówiła coś pod nosem. Kiedy osoby znajdujące się przede mną w kolejce miały dosyć dużo zakupów usłyszały od Pani obsługującej słowa "no tak..zapomniałam, że dzisiaj piątek" przez co dała wyraz niezadowolenia z ilości klientów i wykonywanych zakupów. Dodatkowo nie pytała o polo kartę oraz nie witała i nie żegnała odchodzących od kasy klientów. Zachowanie kasjerki było mało zachęcające do powrotu do sklepu. Poza tą sytuacją sklep był dobrze zaopatrzony i panował w nim ład i porządek.

Agata_1189

29.04.2017

POLOmarket

Placówka

Kalisz, Kazimierza Pułaskiego 41

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi