W sklepie dokonywałam zakupu kilkunastu metrów kwadratowych paneli podłogowych. Ponieważ nie byłam zdecydowana na konkretny model zdecydowałam się na proponowaną mi pomoc od sprzedawcy. Pan, który mnie obsługiwał opowiedział o dostępnych rodzajach, kolorach, klasie ścieralności itd, po czym po skonkretyzowaniu moich wymagań wybraliśmy wspólnie model. Sprzedawca po krótce opowiedział o wybranych panelach następnie na zadane pytanie i wątpliwość jak zamontować samemu panele w mieszkaniu Pan udzielił spójnej i wyczerpującej odpowiedzi, wraz z rysunkami pomieszczenia w domu i sposobem kładzenia paneli. Następnie polecił dodatkowe produkty, maty oraz folie. Po wybraniu całości udałam się do kasy, gdzie niestety całość obsługi trwała trochę za długo, ok 10/15 minut - niestety nie wiem, czym było to spowodowane. Po dokonaniu płatności Pan specjalnym wózkiem przewiózł wybrane panele do mojego auta, zapakował je do środka i pożegnawszy się wrócił do sklepu. Obsługa bardzo przyjemna, acz zakończenie zbędnie przedłużające się.
W sklepie dokonywałam standardowych zakupów powyżej 50 zł. Pani obsługująca kasę przywitała mnie, skasowała wszystkie produkty od czasu do czasu przyjaźnie komentując produkty lub zwracając uwagę na to, by nic się nie stłukło. Całość kasowania produktów przebiegła sprawnie zważając na to, że produkty były różnorodne, w tym wymagające ważenia. Po skasowaniu całości, gdy poprosiłam o paczkę papierosów Pani doliczyła je nie pytając o dowód, jednak warto zaznaczyć, że nie był to pierwszy zakup papierosów w tym sklepie, więc mogła mnie kojarzyć. Ekspedientka poprosiła o kartę rabatową, następnie bezproblemowo dokonałam płatności. Nastąpiło obupólne pożegnanie i wyszłam ze sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.