Sklep spożywczy nieprzyjazny klientowi. produkty na półkach porozrzucane i nie przypisane do widniejących pod nimi etykiet cenowych, co wprowadze w błąd (myślę, że świadomie przez kierownictwo sklepu) klienta. Personel nie życzliwy dla klientów, a czasami nawet opryskliwy. W sklepie panuje ścisk, a w godzinach wieczornych, kiedy ma miejsce jeszcze wyładunek nowego towaru na półki to nie da się swobodnie przejść alejkami sklepowymi. Obsługa w kasie na fatalnym poziomie, jej szybkość działania i wiedza o produktach jest niewystarczająca. Dzięki takim placówkom jak opisywana, tak znana sieć sklepów spożyczych traci klientów.
Poradnia laryngologiczna świadczy usługi na wysokim poziomie. Personel jest wykwalifikowany i nastawiony na miłe, życzliwe i przyjazne przyjęcie pacjenta. Organizacja pracy w poradni sprawia, że nie ma oczekiwania w kolejkach do rejestracji czy przed gabinetem lekarskim, a pacjent jest przyjmowany przez lekarza niemalże "od ręki". Poradnia laryngologiczna naprawdę godna polecenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.