Moja wizyta w restauracji Sphinx odbyła się 13.05.2014.Lokal był czysty, na stołach był porządek, kelnerzy zajęci byli obsługą gości.Na dole przebywało około 6-8 gości.Tuż po wejściu na I piętro restauracji (tam przebywało około 10 gości) i zajęciu miejsca, podszedł do mnie kelner i przygotował podkładkę i sztućce. Zaproponował napój oraz ofertę z menu (nowe dania bałkańskie). Po około 5 minutach otrzymałem zamówiony napój oraz złożyłem zamówienie na danie.Na danie (delicja z kurczaka ze szpinakiem) oczekiwałem około 10-12 minut. Danie było zgodne z zamówieniem, ciepłe, duża porcja.Po zjedzeniu kelner uprzątnął ze stołu talerz i sztućce oraz poprosiłem go o przygotowanie faktury i przekazałem dane.Po około 10 minutach otrzymałem fakturę.Opuściłem restaurację, wcześniej będąc pożegnanym i zaproszonym ponownie do wizyty przez obsługującego mnie kelnera.Ogólne wrażenie - bardzo dobre. Personel restauracji szybko reagował na potrzeby klienta, chętnie doradzał określone potrawy, znał menu, odnosił się do opinii własnej oraz innych gości. Polecam !
Wizyta w sklepie odbyła się 14.05.2014r. około godziny 12:30 do 13:00. Witryna sklepu była uporządkowana, prezentowana na manekinach odzież zachęcała do wejścia do środka. Przy wejściu stała sprzedawczyni, która porządkowała towar, w dalszej części sklepu przy kasie inna obsługiwała klienta. W sklepie podczas mojej wizyty przebywało około 3-4 klientów. Pani przy wejściu zaraz po zauważeniu mnie, podeszła i przywitała, oferując swoją pomoc. Poprosiłem o t-shirt w ciemnym kolorze. Przedstawiła mi kilka wybranych modeli w interesujący sposób mówiąc o tym, że wzory te są obecnie modne, dobrze się sprzedają, a materiał jest dobrej jakości i będą długo służyć i dobrze się nosić. Zachęcony tymi opiniami udałem się do przymierzalni i rozpocząłem mierzenie odzieży. Pani za około 2-3 minuty podeszła pytając mnie o opinie i oferując pomoc przy dostarczaniu innych modeli. Reasumując - wybrałem 2 t-shirty, Pani pochwaliła mój wybór i przeszła ze mną do kasy.Na kasie sprzedaż odbyła się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Sprzedawczyni uśmiechała się, zachęcała mnie do zapisania się do newslettera przedstawiając korzyści z tego płynące (-20% na zakupy przy kolejnej wizycie do 6 czerwca) oraz poinformowała o możliwości zakupów również przez internet. Zapytała o formę płatności i zapakowała towar do reklamówki. Następnie podziękowała i zaprosiła do ponownej wizyty.Ogólne wrażenie było bardzo dobre - obsługa była zaangażowana w obsługę każdego klienta, uśmiechała się, była bardzo chętna do pomocy, każdorazowo przerywając inne wykonywane na sali sprzedaży czynności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.