Bardzo dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Opolu.
Bardzo nam miło, iż Pana opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pan nadal naszym Klientem.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Pierwsze co się...
Pierwsze co się rzuca w oczy to ogólny bałagan, alejki pozastawiane wózkami z towarem, na półkach pusto, aż wiatr hula, poza tym przy stoisku mięsnym śmierdzi że przejść nie idzie, stare pieczywo, na stoisku mięsno-wędliniarsko-serowym tylko jedna osoba obsługuje, pani biega w koło stoiska z miną jak by to robiła za karę, ceny pomimo elektronicznych cenówek na półkach bardzo często nie aktualne lub ich brak, na koniec kasy, a raczej jedna kasa z kasjerką i połowa kas samoobsługowych nieczynna, kolejki po 30osób, porostu żenada
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.