Po wejściu do banku na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być jak w porządku. Miejsca dużo,siadam i czekam na moją kolej.Personel nie wie o co chodzi jeśli zadam jakieś konkretne pytanie. System komputerowy bez przerwy sie zacina. Chciałem wpłacić gotówke to zajęło mi to około 50 minut.Personel z wyglądu elegancki.
Już po wejściu do kawiarni bardzo miłe wrażenie robi wystrój pomieszczęń i do tego miłe zapachy. Kelnerki bardzo miłe,pełne kultury i kompetentne.Cena adekwatna do rodzaju przyrzadzanych trunków,kawy i serwowanych ciast.Dawniej były tam jeszcze zapiekanki i tosty których brakuje. Czas obsługi w zależności od ilości klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.