Opinie użytkownika (3)

Obserwacja dotyczy strony...
Obserwacja dotyczy strony internetowej www.pzu.pl. Interface witryny internetowej PZU charakteryzuje prostota i intuicyjność. W krótkim czasie (ok. 5min.) udało mi się policzyć składkę ubezpieczenia OC i AC mojego samochodu, bez konieczności kontaktu z infolinią ubezpieczyciela. Niestety oszacowana wartość okazała się dużo wyższa niż u dwóch przedstawicieli konkurencji - LINK 4, AXA.

Adam_386

28.01.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Obserwacja dotyczy infolinii...
Obserwacja dotyczy infolinii sieci TOYA. Zachęcony atrakcyjną ofertą telewizji cyfrowej TOYA, 15 stycznia 2010 zadzwoniłem na infolinię i umówiłem się na wizytę przedstawieciela firmy w celu podpisania umowy na następny tydzien. Po upływie tygodnia od rozmowy - 22 stycznia ponowiłem kontakt. Jak mnie poinformowano, firma TOYA w tej chwili nie dysponuje dekoderami umożliwiającymi aktywację usługi, czas oczekiwania na dekoder nie został przez konsultanta sprecyzowany. 26 stycznia otrzymałem telefoniczne powiadomie o tym, że dnia następnego skontakuje się ze mną przedstawiciel i uzgodni termin podpisania umowy. 27 stycznia kontakt nie został jednak podjęty.

Adam_386

28.01.2010

TOYA

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Odwiedzając po raz...
Odwiedzając po raz pierwszy w życiu salon Mix Electronic w Łodzi moje pierwsze wrażenie dotyczące wyglądu sklepu było bardzo pozytywne - czysty salon oferujący bardzo intuicyjne odnajdywanie produktów z wybranej kategorii. Uśmiechnięty i schludnie ubrany sprzedawca odpowiedział w wyczerpujący sposób na zadane przeze mnie pytania dotyczące porównania trzech telewizorów. Ocenę obniża czas oczekiwania na sprzedawcę, który po zgłoszeniu moje prośby o pomoc w Biurze Obsługi Klienta, pojawił się po upływie pięciu minut. Analizując dostępność asortymentu w kategorii AGD była ona satysfakcjonująca, ogólne porównanie cen z konkurentem - Media Markt wypada jednak minimalnie na niekorzyść Mix Electronics.

Adam_386

28.01.2010

Mix electronics

Placówka

Łódź, ul. Stanisława Przybyszewskiego 176

Nie zgadzam się (25)
18.12.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Adamie. Dziękujemy za cenne spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi Klienta w naszym salonie. Z pewnością weźmiemy je pod uwagę. Zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi