Opinie użytkownika (2)

Tym razem trochę...
Tym razem trochę na plus dla PZU, a dokładniej dla Pani, która zatroszczyła się o to by mi przypomnieć, że upłynął termin ubezpieczenia nieruchomości. Pomimo, że od kilku dniu trudno mnie było złapać pod telefonem Pani ta zadzwoniła do mnie wieczorem ( zdecydowanie już po godzinach swojej pracy ) by mi o tym przypomnieć. Jeśli poza tymi działaniami ( dbającymi o własną skuteczność ) pójdzie profesjonalizm polegający na odrobinie cierpliwości dla niedoinformowanych klientów, trochę uśmiechu i ogólne obeznanie w przepisach wewnętrznych to jestem skłonny radykalnie zmienić zdanie o dotychczas niezbyt lubianej firmie.

Adam_252

23.02.2010

PZU

Placówka

Puławy, Lubelska 6a

Nie zgadzam się (21)
Po nabyciu nieruchomości...
Po nabyciu nieruchomości wraz z budynkami znajdującymi się na niej udałem się do placówki PZU by przedłużyć ubezpieczenie powyższych dokonując jednocześnie zmiany właściciela (zmiana w ramach dziedziczenia). Zostałem przyjęty przez Panią, która chciała "odwalić" sztukę ubezpieczenia i pozbyć się jak najszybciej klienta- w momencie gdy zadałem kilka pytań dotyczących opcji ubezpieczeń i przysługujących mi zniżek przedstawicielka PZU zaczęła wyraźnie okazywać zniecierpliwienie i irytację, dając pośrednio do zrozumienia, że nie ma ochoty "niańczyć" niedoinformowanego klienta i starała się mnie zbyć odsyłając do (cyt.) poczytania sobie regulaminu ubezpieczeń. Odniosłem nieodparte wrażenie, że ta Pani nie zauważyła, że PZU nie jest już jedyną firmą ubezpieczeniową w Polsce.

Adam_252

02.10.2009

PZU

Placówka

Puławy, Lubelska 6a

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi