Podczas wizyty zostałem prawidłowo przywitany przez obsługę z uśmiechem na twarzy. Szukając produktu, jeden z pracowników podszedł po kilku chwilach by pomóc mi w doborze odpowiedniej koszuli. Pracownik towarzyszył mi przez cały czas i odpowiadał na moje pytania w sposób satysfakcjonujący i miły, oprócz momentu przymierzania, w którym to pracownik oddalił się i nie wykazał się pomocą. W pobliżu nie było innych klientów w tym czasie, więc uznaję to za błąd obsługi. Przy kasie zostałem poinformowany o promocji i karcie stałego klienta oraz profitów wynikających z posługiwaniu się ową kartą. Biorąc pod uwagę cały proces doradztwa, opieki, obsługi przy kasie z należytą starannością stwierdzam, że poziom obsługi był na dobrym poziomie. Czystość lokalu nie wzbudzała żadnych zastrzeżeń mając na myśli półki, podłogę, kasę czy przymierzalnie. Cena i asortyment był dobrze widoczny i bez problemu odnalazłem motyw koszuli odpowiadającym moim gustom.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.