Potrzebowałem zaświadczenie o wysokości zniżek do obowiązkowego ubezpieczenia pojazdu OC. zadzwoniłem do swojego ubezpieczyciela na infolinię. Po zgłoszeniu się konsultanta przedstawiłem mu swoją prośbę (zaświadczenie o wysokości aktualnych zniżek na moim koncie), konsultant poinformował mnie, że może mi przesłać tylko historię ubezpieczenia. Mnie to jednak nie wystarczyło i ponownie zadzwoniłem na infolinię firmy ubezpieczeniowej. Inny konsultant udzielił mi tych samych informacji, ale dodał, że może mi przesłać kopię ostatniej polisy ubezpieczeniowej na której będzie informacja o przyznanych przez ubezpieczyciela wysokości zniżek. Pragnę tu zauważyć, że w zależności od osoby z którą się rozmawia na infolinii można uzyskać mniej lub więcej informacji. Jakość obsługi zależy od człowieka siedzącego po drugiej stronie aparatu, jego chęci i zaangażowania w swoją pracę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.