Salon Firmowy T-mobile Cel 1: obserwacja czystości, ekspozycji i zachowań personeluCel 2: kupno modemu internetowegoSalon znajduje się w galerii handlowej na poziomie 1, posiada duże szyby, za którymi umieszczane są aktualne oferty mające zachęcić klienta do skorzystania z usług salonu. Szyby czyste, wewnątrz jasno, na obu bocznych ścianach ekspozycje w gablotach z telefonami oraz innymi akcesoriami telefonicznymi, ułożone tak by przyciągnąć wzrok klienta pod nimi zwrócone w stronę szyb regały z ulotkami. Na środku pomieszczenia stoi urządzenie, z którego wyrywam numerek wyświetlający się na ekranie na ścianie przedniej jednak okazuje się, iż personel nie informuje osób wchodzących o takiej konieczności i stoję za osobami bez numerków. Pomimo, że stoję do stanowiska, któremu jest przyporządkowany mój numerek, kiedy zwalnia się stanowisko obok, pracownik mówi dzień dobry i pyta czy w czymś mi pomóc. Podchodzę i mówię, że przyszedłem zakupić modem do Internetu. Pracownik rzeczowo wypytuje o szczegóły techniczne, jakie ma spełniać urządzenie i oferuje do wyboru dwa modele. Wybieram jeden i proszę o możliwości przetestowania na miejscu czy moja karta sim będzie poprawnie współpracowała z urządzeniem. Pracownik grzecznie odpowiada, że nie ma możliwości sprawdzenia na miejscu, gdyż nie może rozpakować towaru, na moje pytanie czy rozpakowany towar podlega zwrotowi otrzymuję uprzejmą informację, że niestety nie, ale pracownik upewnia mnie, że dobrany model spełnia wymagania techniczne, które mu przedstawiłem. Po zakupieniu towaru pracownik pyta czy jeszcze może mi w czymś pomóc. Ponieważ zrealizowałem zakup, po który się udałem odpowiadam, że nie pracownik życzy mi miłego dnia i zaprasza ponownie.Co do czystości salonu oraz ubioru pracowników podczas obserwacji nie ma zastrzeżeń. Wygląd zewnętrzny pracowników oceniam pozytywnie schludnie ubrani i uczesani pracownicy, dłonie czyste. Kulturę osobistą i zaangażowanie w pracy oceniam pozytywnie, gdyż wszelkie formy grzecznościowe łącznie z nie przerywaniem wypowiedzi zostały podczas rozmowy zachowane. Wiedza fachowa u pracownika, z którym rozmawiałem nie była pełna, ale jak nadarzyła się okazja drugi z pracowników podszedł i uzupełnił wiedzę pierwszego. Jedynym zastrzeżeniem może być urządzenie, z którego część klientów nie korzysta co wprowadza zamieszanie.Z wizyty i obsługi jestem zadowolony i w przypadku zakupów związanych z telefonią komórkową polecam ten sklep.Arqmir
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.