Infolina opieki medycznej - pani poinformowana stopniu badzo średnim w oferowanych usługach i placówkach na terenie Wrocławia. Ton głosu jak i celowośc odpowiedzi dawałą wiele do życzenia. Czułam się bardziej jak intrus niż oczekiwany klient. Gdybym miała podjąc decyzje o przystąpieniu do ubezpieczenia na podstawie rozmowy z konsultantką - byłaby negatywna; Należę do mam które bardzo szczegółowo zadają pytania o opieke medyczną dla dzieci, czy jest pomoc nocna - karetka, wizyty domowe, limity, szczepienia, czas oczekiwania na konsultację specjalisty, system leczenia się u jednego wybranego lekarza - wtedy czas oczekiwania na wizytę - niestey na połowę z tych pytań nie otrzymałam odpowiedzi. Słabo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.