Opinie użytkownika (2)

Odwiedziłam placówkę Banku...
Odwiedziłam placówkę Banku Millenium. Miałam nietypowe pytanie, na które żadna z pań nie umiała odpowiedzieć. Jestem wymagająca, ale również wyrozumiała. Nikt przecież nie jest alfą i omegą. Obie panie nie kryły tego, że nie mają pojęcia na ten temat i zaczęły szukać informacji w swoich papierach. Jestem bardzo zadowolona z tego, że szukały odpowiedzi, nie udawały, że wszystko "wiedzą", o czym świadczy, jak wielkim szacunkiem darzą klienta. Potem udzieliły mi konkretnej odpowiedzi.

ALEKSANDRA_207

10.07.2009

Bank Millennium

Placówka

Chorzów, Wolności 40

Nie zgadzam się (23)
Kasjerka wprowadza w...
Kasjerka wprowadza w błąd klientów, kładąc na taśmę tabliczkę z napisem "kasa nieczynna". Ja stałam w drugiej kasie, w dłuższej kolejce tylko z jednym napojem. Kasjerka z "nieczynnej" kasy obsługiwała klientkę, ale nic nie mówiłam, bo stwierdziłam, że to na pewno ostatni klient i pójdzie na przerwę. Po chwili przyszedł z zakupami młody mężczyzna, podszedł do kasy, pani zaczęła kasować towar. Widząc to, zapytałam czy kasa jest czynna czy zamknięta? Pani niegrzecznym tonem odpowiedziała: " przecież widzi pani, że kasuję?!" Oczywiście, że widziałam, ale widziałam również tabliczkę z napisem "kasa nieczynna". Według sprzedawczyni chyba było wszystko w porządku.

ALEKSANDRA_207

09.07.2009

PSS Społem

Placówka

Katowice, ul. Mickiewicza 4

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi