W placówce czysto, pracowcicy ubrani biznesowo, wszyscy posiadali identyfikatory. Podeczłam do pana przy obsłudze kasowej ponieważ aktualnie nikogo nie obsługiwał. uśmiechnął sie zapytał w czym może pomóc. Chyba byłam zbyt wymagającym kientem ponieważ nie na wszystkie pytania znał odpowiedz (konsultował odpowiedzi z kolegom) nie wyciszył słuzbowego telefonu. Oczekiwałam wyzszych kompetencji chodz pracownik nastawiony na klienta (wyraźna chęć pomocy) Otrzymałam ulotki i interesujący mnie regulamin. Rozmowa przebiegała poprawnie z próbą zamknięcia sprzedaży. Doradca parafrazował moje wypowiedzi. zadawał pytania otwarte. Dość pobieżnie jednak przedstawił oferte- oczekiwałam więcej informacji. Ogólne wrazenie dobre.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.