Opinie użytkownika (4)

Sklep jest zadbany...
Sklep jest zadbany i w pełni zaopatrzony. Pani przy kasie na moją prośbę wolniej przerzucała towar, była sympatyczna, zapytała o kartę TESCO - nie każda kasjerka to robi. Chociaż praca ciężka, kasjerka miała uśmiech na twarzy. Wygląd: fryzura, dłonie, strój były nienagannie czyste. Stanowisko kasowe czyste: produkty w sprzedaży przed kasą poukładane, dobrze ustawione i czytelne ceny.

ADRIANA_55

13.04.2010

Tesco

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (22)
Jestem mile zaskoczona...
Jestem mile zaskoczona obsługą w tym oddziale. Przede wszystkim jest to bank nastawiony na potrzeby klienta. Jako były pracownik innego banku jak i klient innych, z całą pewnością mogę stwierdzić, że w tej chwili nie ma na rynku takiego banku jak ten. Panie w dziale obsługi detalicznej - kasa - były zajęte i znajdowało się kilka osób w kolejce. Widocznie byłam już tym klientem, który przekracza normy kolejkowe - zostałam zaproszona przez managera placówki do innego pracownika (obsługa innego sektora klientów) - tam okazało się, że Pani jest bardzo dobrze zorientowania w bankowości detalicznej. Załatwiła moją sprawę a następnie poinformowała w skrócie o nowej ofercie, zbadała pod ich kontem moje potrzeby, dobrała produkt i ... kupiłam go. Nie wspomnę już o tym, że strój jak i ogólny wygląd pracowników nie budził żadnych zastrzeżeń. Obsługa profesjonalna i miła.

ADRIANA_55

13.04.2010

Alior Bank

Placówka

Gliwice, Jagiellońska 4

Nie zgadzam się (20)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania na kelnerkę z kartą. Po wybraniu posiłku z menu - bardzo długi czas oczekiwania na odebranie zamówienia. Kelnerka wracała kilka razy do stolika aby dopytać o zapomniane potrawy i napoje. Zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie - 40 minut. Obsługa ubrana czysto i zgodnie z wymogami firmy - uniform. Brak zainteresowania kelnerki - musiałam podejść do baru by poprosić o rachunek. Długi czas oczekiwania na otrzymanie rachunku i wydanie reszty. Pomieszczenie czyste (stoliki, krzesła, podłoga).

ADRIANA_55

25.03.2010

Gusto Dominium

Placówka

Gliwice, Rynek 2

Nie zgadzam się (29)
Pracownica banku -...
Pracownica banku - kasjerka nie zna dobrze systemu komputerowego (ciągłe dopytywanie innych pracowników "gdzie tego szukać? na którym ekranie?") Nie wykazała się metodą crosselingu - nie zaproponowała mi żadnego z nowych produktów banku. Brak umiejętności badania potrzeb klienta. Strój zgodny z wymogami UE (schludna fryzura, zadbane dłonie, czysty strój).

ADRIANA_55

25.03.2010

Bank Millennium

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 10

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi