Nie polecam. Jestem klientem banku "Millennium" od 2018 roku. Złożyłem wniosek o kredyt i nie dostałem żadnej odpowiedzi w ciągu tygodnia. Powtórzę "nie dostałem żadnej odpowiedzi"!!! Jest mi przykro jeżeli kierownictwo banku "Millennium" myśli ze to jest normalne. Zwróciłem sie z tym pytaniem do innego banku i naprawdę bylem zaskoczony poziomem obsługi. Wszystko było załatwione w ciągu 15 minut. Dziękuje banku Millennium za współpracę. Naprawdę było fajnie ale tak jak jak to wygląda w dniu dzisiejszym być nie może. Polecałem bank "Millennium" wszystkim swoim znajomym a teraz rozumiem że popełniłem błąd. Przykro. Bardzo przykro.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.