Jakość obsługi klienta w firmie ,, Badura" napewno nie należy do najlepszych a wręcz odstraszających klienta, ponieważ odwiedzając ten sklep w celu zakupienia obuwia zimowego czułam się jak intruz. Wchodząc za każdym razem do sklepu nie usłyszałam ani razy Dzień dobry. Trzy ekspiedientki stały koło kasy i wręcz opowiadały zdarzenia dnia poprzedniego. Kręciłam się po sklepie z 15minut ani jedna Pani nie zaproponowała pomocy całkowicie mnie lekceważyły . Kiedy poprosiłam o pomoc poczułam się jak zło konieczne które musi być obsłużone. Co do znajomości asortymentu zero wiedzy ponieważ gdy zapytałam z jakiej skóry jest zrobiony but ekspiedentka odpowiedziała, że nie wie, dlatego tez nie dokonałam zakupu w tym sklepie i napewno więcej tam nie wróce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.