Wygląd lokalu przyjemny, jednak było tam zimno, wiało. Na samym początku wizyty poprosiłam kelnerkę o zmianę miejsca, ponieważ miałam wrażenie, że w tym miejscu, w którym siedziałam wiało od drzwi. Kelnerka wróciła po dość długim czasie, proponując inne miejsce. Tam niestety również było zimno. Obsługa była "nijaka". Pani nie potrafiła nic zaproponować. Byliśmy zdani tylko na to co wyczytamy w Menu. Czas obsługi też dość długi. Na jedzenie nie czekaliśmy długo, ale za każdym razem kiedy chciałam zawołać kelnera musiałam długo czekać, pomimo małego ruchu w restauracji. Znalazłam też błędy ortograficzne w Menu. Jedzenie dobre, godne polecenia. Jednak lokal dużo traci przez obsługę. W lokalu było około 7 klientów, a kelnerów co najmniej 3.
Data ostatniej obsługi 15.01.2015 jednak jestem tam bardzo częstym klientem. Bardzo często zdarza się, że dystrybutor gazu jest nieobsługiwany. Jako powód tej sytuacji podany jest: "przerwa na posiłek". Pracownice tej stacji paliw kładą kartki na których zamieszony jest ten napis, jednak przy dużym wietrze one spadają a klienci bezskutecznie próbują wezwać obsługę. Przerwa ta potrafi trać ponad godzinę kilka razy dziennie. Podczas jednej z wizyt, gdy użytkownicy gazu nie byli obsługiwani już ponad godzinę zamknięto całą stację wywieszając kartkę "awaria". Byłam w tym czasie na stacji, właśnie sama tankowałam sobie gaz, więc wiem, że do żadnej awarii nie doszło. Pani z obsługi tłumaczyła się, że im też należy się przerwa. Trzeba jednak mieć na uwadze, że przerwa ta trwała już dłuższy czas. Innym razem gdy znowu napotkałam kartkę "przerwa na posiłek" podeszłam do Pani którą przechodziła przez stację i usłyszałam, że nie ma gazu, jednak po chwili podjechał klient, który zaczął tankować gaz i okazało się że był! Panie gdy w końcu zaczną pracować starają się być uprzejme dla klienta. Jednak w 80% przypadków kiedy jestem na stacji spotykam się z sytuacją, że mają akurat przerwę. Często byłam też świadkiem kiedy to klient zwracał uwagę obsłudze na opisywany przeze mnie problem. Ogólna relacja z wizyty: Obsługa miła, ale rzadko wykonująca swoją pracę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.