Zostałam profesjonalnie obsłużona przez personel na dziale obuwniczym. Mimo, iż byłam dość wybredna i niezdecydowana przy zakupie obuwia, osoba, która mnie obsługiwała wykazała się dużą cierpliwością przy czym również potrafiła udzielić cennej porady. Na koniec również ze szczerym uśmiechem na twarzy pożegnała mnie słowami "dziękuje, do widzenia" co dopełnło korzystny wizerunek tejże Pani.
Będąc w Warszawie najczęściej robię zakupy właśnie w tym Carrefourze. Najbardziej zadowolona jestem z usług świadczonych prze osoby pracujące na dziale pieczywo. Pozostałe działy nie funkcjonują już tak sprawnie. Szczególnie ciężko uzyskać informację na dziale chemicznym. Szukając mydelniczki zostałam można rzec "olane" przez osobę, która wydawałoby się powinna udzielić mi informacji na ten temat. Również co do zastrzeżeń, to dotyczy się chyba większości sklepów tejże sieci, ceny na półkach są nieadekwatne do tych, które są liczone przy kasie. Rozczarowany klient po dokonaniu zakupów uzmysławia sobie, że został najzwyczajniej w świeci oszukany. Pani na kasach, być może mają takie odgórne wytyczne, ale nie stawiają na szybkość obsługi, co wcale nie odzwierciedla się w jakości tejże czynności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.