Opinie użytkownika (1)

Kompetencja i wiedza...
Kompetencja i wiedza pracowników jest na dość wysokim poziomie, wygląd budynków i wystrój biur obsługi klienta to pozostałość po czasach komunistycznych, wygląd biura obsługi jest mało przyjazdny i raczej przypomina wielki kombinat i pozycję monopolisty. Nabyłem samochód na rynku wtórnym i nie wiedząć że poprezdni właściciel nie wypowiedział umowy. Pzu milczało prawie rok o tym fakcie, powinno przysłać zapytanie czy chce kontynuowac ubezpiecznie w Pzu. Kupując samochod od razu ubezpieczyłem je w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Po roku dostałem wezwanie z biura windykacji abym uregulował kontynuacje ubezpieczenia w Pzu w wysokosci trzykrotnego aktualnego ubezpieczenia. Zlozylem pismo w biurze windykacji z prosba o anulowanie wezwania do zaplaty tlumaczac moja niewiedza o ubezpieczeniu w Pzu i legitymujac sie juz ubezpieczeniem w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Na odpowiedz czekalem prawie 3 miesiace. Dzieki interwencji dyrektora odziału w innej placowce udalo sie anulowac wezwanie, musialem jedynie zaplacic za 2 dni ubezpieczenia pomiedzy stara polisa Pzu a moją nową polisą. Pzu bazuje na niewiedzy klientow i na tym zarabia. Inne towarzystwa ubezpieczeniowe przysylaja zawiadomienia o terminie wygasniecia ubezpieczenia aby klient mial czas na podjecie decyzji. Pzu tego nie robi!!!

Łukasz_532

31.08.2009

PZU

Placówka

Warszawa, MONIUSZKI 8

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi