W dniu 11.04.2017 odwiedziłem hupermarket Kaufland w Gnieźnie celem odbycia zakupów. Na samym początku problemem był brak dostępności koszyków na zakupy. Wszystkie ulokowane były przy kasach do których trzeba było obejść pół marketu aby je zabrać. Między regałami z warzywami panował duży nieład i źle osadzone ceny poszczególnych produktów. Do kasy kolejka na ponad 10 minut czekania.
W dniu 10.04.2017 odbyłem wizytę na stacji paliw Lotos w Gnieźnie celem zatankowania paliwa. Na pierwszy rzut oka wydawało się, że wszystko jest w porządku, jednak byłem świadkiem jak pracownik podjazdu zamiast wykonywać swoje obowiązki i pomóc jednej z klientek chodził sobie z kolegą wokół budynku. Po podejściu do kasy (jedna czynna, druga nie mimo dużej kolejki) pracownik wydawał się być tak zdezorientowany, ze nie potrafił odpowiedzieć mi na pytanie dotyczące wybranego oleju.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.