Opinie użytkownika (2)

Miesiąc temu byłem...
Miesiąc temu byłem założyć konto w banku Millennium. Zostałem zaproszony do odosobnionego miejsca, gdzie Pani przeprowadziła ze mną rozmowę w celu uzyskania danych. Obsługa, kompetencja i wiedza jest na bardzo wysokim poziomie. Pani była bardzo życzliwa oraz uśmiechnięta. Wszystko dokładnie i szczegółowo wytłumaczyła. Pomogła wybrać najlepszą ofertę, która jest najbliższa moim oczekiwaniom. Cały proces trwało ok. 30 minut.

Łukasz_2226

18.05.2015

Bank Millennium

Placówka

Nakło nad Notecią, Gen. Hallera 3

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w hipermarkecie...
Obsługa w hipermarkecie Tesco w Nakle jest bardzo miła i na wysokim poziomie. Jest dobrze poinformowana o nowościach, zmianach i rozłożeniu asortymentu w ich placówce. Nigdy nie spotkałem się z odmową pomocy. Również nie ma problemu z pomocą przy kasie samoobsługowej. Sam asortyment oferowany przez hipermarket jest bardzo obszerny i z łatwością można znaleźć coś dla siebie w niskiej cenie. Niestety od dłuższego czasu (ok. 2 miesiące) cały czas jest nieczynna męska toaleta. Klienci kierowani są do toalety dla niepełnosprawnych.

Łukasz_2226

18.05.2015

Tesco

Placówka

Nakło nad Notecią, ul. Sądowa 14a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi