Miesiąc temu byłem założyć konto w banku Millennium. Zostałem zaproszony do odosobnionego miejsca, gdzie Pani przeprowadziła ze mną rozmowę w celu uzyskania danych. Obsługa, kompetencja i wiedza jest na bardzo wysokim poziomie. Pani była bardzo życzliwa oraz uśmiechnięta. Wszystko dokładnie i szczegółowo wytłumaczyła. Pomogła wybrać najlepszą ofertę, która jest najbliższa moim oczekiwaniom. Cały proces trwało ok. 30 minut.
Obsługa w hipermarkecie Tesco w Nakle jest bardzo miła i na wysokim poziomie. Jest dobrze poinformowana o nowościach, zmianach i rozłożeniu asortymentu w ich placówce. Nigdy nie spotkałem się z odmową pomocy. Również nie ma problemu z pomocą przy kasie samoobsługowej. Sam asortyment oferowany przez hipermarket jest bardzo obszerny i z łatwością można znaleźć coś dla siebie w niskiej cenie. Niestety od dłuższego czasu (ok. 2 miesiące) cały czas jest nieczynna męska toaleta. Klienci kierowani są do toalety dla niepełnosprawnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.