Pierwszą zaletą tego sklepu jest ogromny parking. Minusem jest ze napoje i artykuły spożywcze znajdują się osobno. Znacznie wydłuża to czas zakupów. Sklep utrzymany jest raczej w czystości, chociaż pod koniec dnia bywa z tym różnie. Czas obsługi na dziale mięsnym nie raz jest bardzo długi. Wędliny tam sprzedawane nie są dobre. Reszta artykułów jest w porządku, ponieważ jest wiele marek i to klient decyduje, co kupuje. Wielkim minusem jest to, że rzeczy zakupione w przeceni, które także reklamowane są w gazetkach promocyjnych nie podlegają gwarancji a gdy poprosi się kogoś z obsługi o sprawdzenie czy dana rzecz działa odmawiają mówiąc ze im nie wolno. Skłania to, więc od razu klienta do refleksji ze dana rzecz to po prostu badziewie, którego nikt inny wcześniej nie chciał kupić.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Informujemy, że Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Pragniemy jednocześnie nadmienić, iż nasza gwarancja bezproblemowej wymiany stosuje się także do produktów reklamowanych i przecenionych. Jeśli w tym zakresie spotkał się Pan z jakimikolwiek nieprawidłowościami, prosimy o kontakt na adres service@kaufland.pl. Dodamy, iż faktycznie w markecie nie oferujemy sprawdzania, czy produkty działają, niemniej jednak w ramach wymienionej wyżej gwarancji bezproblemowej wymiany przyjmujemy zwroty produktów, które np. po sprawdzeniu w domu okazują się nie spełniać oczekiwań Klientów. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.