Wybrałem się dziś do Kauflandu gdyż moja żona upatrzyła sobie w gazetce kilka rzeczy. Bywałem już tam nie raz więc wiedziałem co gdzie szukać. Jednak zdecydowałem się zapytać o płyn do płukania tkanin gdyż było kilka rodzajów a ja nie za bardzo się na tym znam. Przechodziła tamtędy Pani więc poprosiłem ją o pomoc. Niestety usłyszałem "ja nie z tego działu" na co ja czy mogłaby poprosić kogoś z tego działu. Usłyszałem w odpowiedzi " a nie może Pan sam sobie znaleźć bo ja już kończę". Odechciało mi się porad ze stron personelu. Poza tym wieczna kolejka przy kasie co też odstrasza klientów.
Wybrałem się dziś do sklepu w celu zakupu farby do kuchni gdyż robię remont. Miałem wybrany już kolor tylko nie mogłem się zdecydować jakiej firmy farbę wybrać. Niestety na dziale nie było żadnego pracownika więc musiałem udać się do informacji żeby takiego pracownika wywołać. Po ok 5 min pracownik się zjawił. Wytłumaczyłem mu o co chodzi. Doradził dosyć fachowo i zdecydowałem się na jedną z farb. Przy kasie również miłą obsługa i nie trzeba było czekać w kolejce gdyż mimo nie dużego ruchu były otwarte 3 kasy na 4.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.