W czasie ostatniej wizyty w Tesco w Galerii Chełm zauważyłem, że obsługa przy kasach jest niewystarczająca. Mimo, że zakupy przebiegły sprawnie to jednak oczekiwanie przy kasach zajmuje bardzo dużo czasu. Większość kas była nieczynna, a osoby pracujące na dostępnych kasach nie były w stanie obsłużyć sporej ilości kupujących. Z tego powodu czas oczekiwania w kolejce bardzo się wydłużył.
Podczas ostatniej wizyty z sklepie Carrefour w centrum handlowym Galeria Bałtycka w Gdańsku Wrzeszczu zauważyłem, że jakość obsługi jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy na sali sprzedaży bardzo dobrze orientują się gdzie znajdują się jakie produkty i poproszeni o pomoc bez zbędnej zwłoki wskazują lokalizację danego produktu. To co jednak najbardziej cenię sobie w sklepach Carrefour to sprawna obsługa przy kasach. Tak było również tym razem. Mimo okresu przedświątecznego kolejki do kas nie były duże. Wyjątkowo dobrze wypada niniejszy sklep na tle sklepu Tesco znajdującego się w Galerii Chełm, gdzie kolejki przy kasach są ogromne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.