W Biedronce jest tanio to fakt niezaprzeczalny, ale to na ten moment jedyny atut tego marketu. Niestety, w Biedronce jest coraz bardziej brudno. Trudno się po sklepie poruszać, trudno też przyporządkować byle jak rozmieszczone cenówki do poszczególnych produktom. Gdy wybieram się na zakupy wieczorem to bałagan jest jeszcze większy, a o zakupie pieczywa tylko można sobie pomarzyć. Personel Biedronki jest nieuprzejmy. Być może wynika to z przeciążenia pracą, ale to nie usprawiedliwia zachowania niektórych kasjerek. Gdy korzystam z kasy samoobsługowej, a pojawi się jakiś problem, co wcale nierzadko się zdarza, oczekiwanie na pomoc ze strony personelu trwa wieczność. Tanie zakupy w Biedronce - tak, ale jakość obsługi, komfort dla kupującego i czystość sklepu poniżej wszelkich norm. Polecam w ostateczności!
Od kilku miesięcy korzystam z usług banku Santander Polska i jestem bardzo zadowolony. Obsługa internetowa, a także aplikacja działają bez zarzutu. Wszystkie funkcje są bardzo czytelnie przedstawione graficznie, a poruszanie się po stronie jest intuicyjne. Ani razu w ostatnim okresie nie napotkałem na żadne ograniczenia czy utrudnienia funkcjonalności. Bank oferuje wiele atrakcyjnych promocji, a co ważne, nie nęka klientów niepotrzebnymi telefonami. Polecam Santander Bank Polska!
Salonik prasowy Kolportera w bielskiej galerii Sfera odwiedzam dość regularnie. Obsługa jest życzliwa i miła. Oferta prasowa duża, a salonik jest zadbany, czysty i dobrze oświetlony. Sporym zainteresowaniem klientów cieszy się dostęp do gier Lotto, przez co często ustawia się kolejka, ale obsługa i z tym sobie radzi. Słowem: sprawnie, przyjemnie, po drodze przy innych zakupach w galerii.
ZIKO Apteka to miejsce, gdzie najchętniej realizuję recepty czy kupuję inne medykamenty. Apteka jest bardzo dobrze zaopatrzona, a gdy brakuje jakiegoś leku, to istnieje możliwość zamówienia lekarstwa, a to zamówienie jest niemal błyskawicznie realizowane. Bez trudu klient może uzyskać informację, gdzie lekarstwo jest możliwe do otrzymania od ręki. Obsługa apteki jest bardzo uprzejma, profesjonalna i życzliwie nastawiona do klientów. Apteka ZIKO cieszy się dobrą opinią klientów, co niniejszym też potwierdzam, a mimo kolejek, obsługa jest bardzo sprawna. Zwykle czynne są trzy a nawet cztery okienka kasowe. Apteka jest przestronna, nowoczesna, dobrze oświetlona, nie ma w niej tak charakterystycznego zapachu lekarstw, jak w innych tego typu placówkach. Zakupy i realizację recept w aptece ZIKO mogę szczerze polecić kupującym.
Piękne i zachęcające do odwiedzin w markecie reklamy telewizyjne i bilbordy, które sugerują najlepszą z możliwych obsługę klienta, to niestety tylko reklama bez pokrycia. W ogromnym sklepie trudno samemu cokolwiek znaleźć, a na pomoc ze strony obsługi naprawdę nie ma co liczyć. Fakt, że niemal przy każdym dziale jest ustawione stanowisko obsługi klienta, to jednak często jest puste, a czekanie na pracownika 10 i więcej minut, to już chyba przesada. Gdy się już klient doczeka, to często wychodzi na jaw brak chęci do pomocy, brak kompetencji i najczęściej słyszaną odpowiedź jest ta, że może kolega z działu obok pomoże. Kolejki do kas to spore utrapienie na zakończenie niekoniecznie udanych zakupów w tym markecie. Sporo drobiazgów jest oferowanych tutaj bez opakowania, więc jeśli klient tych drobiazgów nie chce zgubić, niemal koniecznie musi kupić płatną reklamówkę. Jedyną zaletą marketu, którą udało mi się zauważyć, to godziny otwarcia: od wczesnego świtu do późnego wieczora. Tyle i tylko tyle, niestety!
Zakupy w drogerii Rossmann to prawdziwa przyjemność. Rossmann oferuje duży wybór produktów, a sklep jest czysty, przestronny i dobrze oświetlony. Liczne i ciekawe promocje zachęcają do zniżkowych zakupów, a gazetka czy aplikacja zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji. Personel w Rossmannie jest ładnie i estetycznie ubrany, zawsze fachowy, pomocny i bardzo uprzejmy. Dawne, długie kolejki do kas są już na szczęście tylko wspomnieniem. Gdy pojawiły się kasy samoobsługowe ten problem został wyeliminowany. Bielskie placówki Rossmanna cieszą się dużą popularnością wśród klientów, co potwierdza fakt, że niedawno w bielskiej Sferze otwarto drugą placówkę pod szyldem firmy Rossmann. Zdecydowanie polecam!
Od wielu lat korzystam z ubezpieczeń w TU Ergo Hestia i należę do grona zadowolonych klientów. Oferta ubezpieczeniowa towarzystwa jest bardzo różnorodna, a opłaty stosunkowo przystępne, zawsze zależne od wariantu ubezpieczenia. Jestem też bardzo zadowolony z jakości obsługi klienta na infolinii. Telefon jest zawsze szybko odbierany, a konsultanci są bardzo uprzejmi, a co najważniejsze profesjonalni. Dokładne wysłuchanie sprawy, a następnie fachowa i konkretna pomoc i wsparcie, to elementy, które mnie bardzo satysfakcjonują. Uważam, że warto polecić tego ubezpieczyciela, bo jako klient nigdy się nie zawiodłem. To sprawia, że chętnie przedłużam kolejne umowy ubezpieczeń, gdyż w razie awarii czy nieszczęścia, mogę liczyć na niemal natychmiastową pomoc. TU Ergo Hestia bardzo szybko odpowiada też na zapytania mailowe.
Od wielu lat jestem wiernym klientem Kauflandu, gdyż w tym markecie czuję się jak klient mile widziany. To tutaj znajduję większość potrzebnych artykułów, a ich planowanie ułatwia przejrzysta gazetka z ofertą, zawsze dostępna kilka dni wcześniej. Ceny w Kauflandzie są bardzo dobrze widoczne na półkach, ponadto w sklepie znajduje się kilka łatwo dostępnych czytników cen. Powodzeniem w tym sklepie cieszą się produkty z tzw. lady, gdzie prawie zawsze ustawia się kolejka, ale obsługa jest tak sprawna i i miła, że nie jest to przeszkodą w dokonywaniu zakupów. Liczne promocje, odpowiednio wyeksponowane, też sprawiają, że zakupy są tu ekonomiczne. Wielką wartością dla kupujących są liczne kasy, w tym kilka samoobsługowych oraz punkt obsługi klienta, w którym zawsze można uzyskać pomoc i wsparcie, czy też zgłosić reklamacje. Ogólnie zatem śmiało mogę polecić bielski Kaufland, gdyż zakupy tutaj ze względu na dostępność towarów i jakość obsługi klienta jest naprawdę bardzo wysoka. Bonusem są zakupy z aplikacją Payback.
Czystość, wzorowa obsługa klienta i dobrze zaopatrzony sklepik to atuty bielskiej stacji paliw BP przy dworcu kolejowym. To stacja paliw, którą wybieram najchętniej ze względu na dobre położenie i miłą obsługę. Personel jest tutaj zawsze pomocny, życzliwy i uśmiechnięty, a to liczy się dla mnie najbardziej. Cały teren stacji, niezależnie od pory roku, jest bardzo czysty, zadbany i dobrze oświetlony, a kawa serwowana tutaj jest świeża i smaczna. Polecam odwiedziny na tej stacji paliw tak mieszkańcom Bielska-Białej, jak i przyjeznym
W obecnych czasach rzadko odwiedzam placówkę mBanku, bo jestem bardzo zadowolony z bankowości internetowej, która w pełni spełnia moje oczekiwania, podobnie jak aplikacja. Czasem jednak wizyta jest konieczna, jak było tym razem. Miłe przywitanie, uśmiech do klienta na dzień dobry, to naprawdę miłe odczucie, że jestem w placówce mile widziany. Po przedstawieniu celu wizyty od razu zostałem poproszony do doradcy, który szybko, sprawnie i bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Na koniec wizyty otrzymałem wizytówkę, z informacją, że gdyby były jakieś jeszcze pytania, wątpliwości to mam od razu dzwonić. Bardzo dobrze oceniam taką obsługę klienta. Ponadto placówka mBanku jest bardzo nowoczesna, czysta, bardzo dobrze oświetlona, co sprawia, że czuję się jako klient bardzo dobrze. Szczerze polecam.
Od niedawna jestem klientem sklepu "Delikatesy Centrum" i jak na razie jestem średnio zadowolony. Ten sklep mogę traktować, jako awaryjne uzupełnienie zakupów, gdyż asortyment dostępny dla klienta jest raczej ubogi. Sklep jest mały, ciasny, trudno się w nim poruszać. Wydzielone stoisko mięsno-wędliniarskie, tak mocno reklamowane w telewizji, to jedna wielka porażka. Wybór niewielki, ceny wysokie, a wygląd i jakość oferowanych do sprzedaży produktów dość wątpliwa. Choć asortyment sklepu nie jest zbyt bogaty, to ekspozycja produktów jest prawidłowa, a oznaczenia cen i promocji wystarczające. Bardzo ciasno jest przy jedynej kasie, gdzie oferta produktów promocyjnych jest tak duża, że nie ma gdzie położyć swojego koszyka z zakupami, a wystarczy, że w sklepie są dwie, trzy osoby, to już do kasy jest kolejka. Obsługa klienta raczej odpowiednia, personel stara się być miły i uprzejmy. Nie ma problemu z płatnościami bezgotówkowymi. Przy wejściu zawsze aktualna gazetka sklepowa. Od niedawna ta sieć handlowa posługuje się nowym logo oraz aplikacją internetową, która dzięki Delikarcie pozwala zrobić nieco tańsze zakupy. Ogólnie "Delikatesy Centrum" to taki osiedlowy market, ale niekoniecznie na większe zakupy.
Tragiczna obsługa klienta. Nachalne wysyłanie gazetki reklamowej (nawet 6x w tygodniu ta sama oferta). Czas realizacji zamówień nie zgodny z ofertą zamieszczoną na stronie internetowej sklepu. Interwencja w tzw. biurze obsługi klienta przynosi zdawkową odpowiedź "trudności techniczne". Maile z informacją o wysyłce paczki z zamówieniem niezgodne z rzeczywistością. Nie polecam!
Choć często robię zakupy w bielskim Kauflandzie i zwykle jestem zadowolony z jakości obsługi klienta w tym markecie, to tym razem zostałem niemile zaskoczony. Na samym początku zwrócił moją uwagę bałagan i nieporządek, który zauważyłem przed wejściem do marketu. Mimo wczesnej pory dnia kosz na śmieci wypełniony był po brzegi, a przez to paragony, papiery, niedopałki były przed całym wejściem. Podobnie zresztą były przy miejscu na wózki zakupowe - tyle śmieci dawno nie widziałem. Wygląda na to, jakby to miejsce nie było w ogóle sprzątane, a przecież wejście do sklepu to jego wizytówka. Zakupy zrobiłem stosunkowo szybko i sprawnie. W sklepie było czysto, nie brakowało żadnych produktów. Kolejka do kasy też nie była długa, ale już samo skorzystanie z kasy samoobsługowej tym razem nie było komfortowe. Otwarte wszystkie kasy samoobsługowe powodują, że jest przy nich ścisk, a tym samym nie zachowana jest bezpieczna odległość. Nie uzyskałem też żadnej pomocy ze strony personelu, gdy zgłosiłem, że nie mogę zeskanować ceny na koperek. Pani z obsługi wskazała tylko, że skoro kod nie działa, to trzeba go samodzielnie wbić. Tyle, że cyferki z kodu były tak małe, że by je odczytać, trzeba by było użyć lupy. Pani nie wyraziła żadnej chęci, by mi pomóc, musiałem więc produkt odłożyć i zrezygnować z zakupu. I tak się zastanawiam, gdzie się nagle podziała tak szeroko reklamowana w Kauflandzie pomoc i uprzejmość dla klienta? Tym razem zakupy w Kauflandzie oceniam negatywnie!
Za bardzo udane uważam otwarcie salonu Media Expert w bielskiej Galerii Sfera. Salon został dobrze przygotowany do nowych warunków sprzedaży, zgodnie z wytycznymi sanitarnymi. Do dyspozycji klientów były rękawiczki jednorazowe oraz płyn dezynfekujący, a z głośników płynęły odpowiednie komunikaty. Ekspozycja produktów bardzo dobra. Wszystkie produkty były oznaczone cenami, a także informacją o odpowiednich promocjach. Co ważne, w każdym dziale salonu, byli obecni pracownicy z obsługi, oferując pomoc przy zakupach. Przy ladzie kasowej również bardzo miła i sprawna obsługa, a personel bardzo życzliwy. Cieszę się z udanego otwarcia salonu Media Expert i możliwości zakupów bezpiecznych, sprawnych i ze wsparciem profesjonalnego personelu. Polecam!
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Jestem pod wrażeniem...
Jestem pod wrażeniem jakości obsługi klienta przez infolinię DPD Polska. Połączenie z infolinią było błyskawiczne, a zgłoszony problem z odbiorem paczki, został rozwiązany błyskawicznie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Pracownica infolinii była bardzo uprzejma, a przede wszystkim profesjonalnie przygotowana do obsługi klienta. Przez cały czas rozmowy czułem zaangażowanie i chęć pomocy ze strony konsultantki. Co więcej, pod koniec dnia, pani zadzwoniła do mnie jeszcze raz, pytając czy wszystko jest w porządku z moją przesyłką. Bardzo się cieszę, że w tym szczególnym czasie, jaki teraz mam, pracownicy infolinii DPD Polska wykazują tak dużą atencję i chęć pomocy dla swoich klientów. Dziękuję i polecam firmę DPD.
W ramach uzupełnienia zakupów odwiedziłem sklep, który niestety nie jest przygotowany na styl samoobsługi. Sklep jest bardzo ciasny, przejścia między alejkami wąskie, a odczuwalny komfort zakupów naprawdę kiepski. Oznaczenia cenowe produktów bardzo małe, więc trudno je właściwie odczytać. Obsługa sklepu, niestety, jeszcze z poprzedniej epoki: mało atencji, przychylności i profesjonalizmu obsługi. Zakupy w takim sklepie tylko w ostateczności.
Sobotnie zakupy w Biedronce to kolejne pasmo rozczarowania. Zachęcony weekendowymi ofertami specjalnymi, wybrałem się na zakupy, ale wróciłem bardzo niezadowolony. Przy wejściu nie było ani jednorazowych rękawiczek ani płynu do dezynsekcji. Odwiedzony sklep był brudny. Podłoga poplamiona, produkty mimo wczesnej pory zakupów, wyeksponowane byle jak. Przy produktach w lodówkach brakowało oznaczeń cenowych. Na stoisku piekarniczym pustki. Na terenie całego sklepu trudno było spotkać kogokolwiek z obsługi, a przejście ciasnymi i zawalonymi paletami alejkami graniczyło z cudem. Na finał, czynna tylko jedna kasa, do której w kolejce byłem dziesiąty. Pomijając brud, bałagan i niedostępność pracownika sklepu, chcę zauważyć że o warunki sanitarne i dystansu społecznego w tym sklepie jest więcej niż trudno. A z głośników miła muzyka i reklama towarów, których brak na półkach. Cóż, w Biedronce jest coraz gorzej, a poziom mojej satysfakcji z jakości obsługi - zerowy! Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.