W poszukiwaniu zamrażalki udałam się do RTV EURO AGD, wcześniej jednak sprawdziłam w necie model. Przygotowana tak udałam się do sklepu aby zobaczyć dany model. W poszukiwaniu osoby obsługującej musiałam w sklepie popełnić chyba kilometr. Ani słychu ani widu, za to Panie przy kasach aż tryskały z radości. Na pytanie czy ktoś może mi pomóc , usłyszałam - zaraz ktoś podejdzie. Po 10 minutach ponowiłam prośbę. Pan obsługujący mnie , nie wiedział nic o danym modelu - więcej ! nie wiedział czy mają go na sklepie - po sprawdzeniu w komputerze zaprowadził mnie na miejsce. Niestety nie umiał odpowiedzieć na zadane pytania więc znowu udaliśmy się do komputera. W tym czasie Pani zza kasy bardzo donośnie i ostentacyjnie zapytała Pana obsługującego mnie - Daj mi natychmiast kody na aparaty!!! Po moim komentarzu, że wlasnie jestem obsługiwana przez tego Pana usłyszałam że przecież mogę chwilę zaczekać!!! Tak się skończyła moja wizyta w tym sklepie i pewnie długo mnie tam nie zobaczą
Kolejny zakup poprzez stronę DaWanda i kolejne zadowolenie z zakupów. Bardzo jasne zasady zakupu, czytelne informacje. Wiadomości od sprzedających na portalu bezpośrednio na moim koncie. Wszystkie formalności bardzo szybko obsługiwane.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi internetowej. Jasno określone zasady zakupu, dobrze zbudowana strona www powoduje, że chętnie robi się tutaj zakupy. Informacja o przygotowaniu przesyłki oraz o wysłaniu błyskawiczna. ceny konkurencyjne. Bardzo serdecznie polecam
Cafe Club jest miejscem gdzie zawsze warto wejść na kawę i coś słodkiego.Niezwykle sympatyczne i przyjazne miejscem do odpoczynku pomiędzy zakupami. Obsługa lokalu naprawdę na wysokim poziomie, zawsze uśmiechnięta i miła. W lokalu jest wart odwiedzenia i unosi się tu piękny zapach świeżo mielonej kawy. Ceny kształtują się na konkurencyjnym poziomie.
Agroturystyka Kalitówka nie zasługuje w pełni na miano agroturystyki. Gospodarz niestety nie dba ani o czystość ani o wygody. Przyjechaliśmy w 9 osób - 3 małżeństwa i kolega. Mimo wcześniejszych rozmów z gospodarzem o ilościach miejsc otrzymaliśmy 2 pokoje 3 osobowe i jeden 4! Pan nie chcial przyjąc do wiadomości, że nie jesteśmy już studentami i nie chcemy spać po kilka osób w pokojach. Koniec końców po duzych i głośnych rozmowach zapłaciliśmy za dodatkowy pok ój i podzieliliśmy się kosztami. Brud jaki panuje w łazienkach jest nie do opisania. Poza tym jedna łazienka na 4 pokoje to dużo za mało. Podwórko oddane do dyspozycji na czas pobytu jest zagracone, brudne ( pies gospodarze załatwia swoje sprawy wszędzie!). Nie wykoszona trawa, brudne miejsca do siedzenia przy ognisku a w tle waląca się stodoła - mało fajne miejce. Proponuję omijać.
Koniec lipca to okres duzych letnich przecen. Cieszą mnie zniżki ale jednocześnie bardzo irytuje fakt, że nie można znaleźć już letnich rzeczy na wieszkach bo są najnormalnie w świecie wycofywane i pojawia się jesienna kolekcja. Żeby w połowie lata był problem z kupieniem japonek to duża przesada. Poza tym brak wieszaków przy przebieralniach na garderobę która się przymierzyło i oddaje. Jeżeli przymierzam 5 rzeczy nie będę biegać po sklepie aby ją odwiesić bo nie wiem gdzie dokładnie a poza tym to nie mój zakres obowiązkow
Piotr i Paweł to delikatesy przez duże D. Towar bardzo ładnie wyeksponowany, świeży i w dobrym gatunku. Nie są to tanie sklepy ale napewno mają w asortymencie wiecej towarów niż przeciętne sklepy. Miła obsługa jest dopełnieniem oceny na Bardzo Dobrze
Restauracje typu McDonaldąs przyzwyczaiły nas do szybkiej obsługi. Niestety nie zaznałam tego komforntu w Atrium. Mimo iż kolejka do 2 (!) otwarych stanowisk (o godz. 18) była niezbyt długa, oczekiwanie na zamowienie trwało około 15 minut. Wszystko było ciepłe a nawet gorące ale oczekiwanie na zamówione ciastko dodatkowe 10 minut bardzo mnie zniechęciło
W dniu dzisiejszym byłam z 4 dzieci, które miałam pod opieką. Bardzo mile spędzony czas tym bardziej, że po pierwsze - Pani przy kasie zaproponowała mi bilet rodzinny aby bylo taniej, plus rabat 5 zł na ostatnie dziecko. Dzięki uprzejmości osoby wpuszczającej na sale kinowe, posadziłam dzieci na miejscach i mogłam pójść do sklepu w centrum, zostawiając nr telefonu w razie nagłej potrzeby. Super! Bardzo polecam tym bardziej, że po dzieci mogłam wejśc na salę kinową aby nie zabłądziły
Lidl jest sklepem, który przywyczaił nas do dobrych produktów w dobrych cenach. Nie mniej jednak, częsty nieład, a wręcz bałagan w koszach metalowych psuje ogólną ocenę sklepu. Obsługa bardzo często podczas najgorętszych godzin popołudniowych, zajmuje się przestawianiem, opróżnianiem tudzież wykładaniem towaru, bardzo przeszkadza w codziennych zakupach. Ocena sklepu wg mnie jest dobra ale bardziej ze względu na produkty
Wizyta w sklepie Netto w Koszalinie, w dniu dzisiejszym nie zaskoczyła mnie niczym. Ład i porządek w sklepie, to jest coś do czego nas przyzywczaiła już marka Netto. Bardzo miła obsługa, pomocna i rzetelna. Towar, dobrej jakości i w dobrej cenie, zawsze świeży. Niestety okolice sklepu nie zachwycaja czystością. Duża ilość niedopałków przed sklepem, oraz nieczystości w wózkach przed sklepem, psują dobry obraz. Nie mniej jednak duży plus za dobrą obsługę.
W dniu dzisiejszym odwiedziłam kino z 3 małych dzieci. Bardzo miła obsługa, pozwolono mi nawet zaprowadzić dzieci na salę na swoje miejsca. Cena biletów zwłaszcza do południa w czasie wakacji, dla dzieci bardzo wysoka. Za 3 dzieci zapłaciłam prawie 60 zł.
W poszukiwaniu letniej sukienki odwiedziałam sklep Rock Collection. Byłam mile zdziwiona asortymentem gdyż witryna niezbyt mnie zachęcała. Duzy wybór sukienek zarówno wizytowych jak i codziennych. A co najważniejsze bardzo duży zakres rozmiarów (widziałam nawet 54!). Dobre gatunkowo materiały i ceny bardzo przystępne.OBsługa bardzo pomocna, zwłaszcza w poszukiwaniu rozmiaru odpowiedniego gdy jest się w przymierzalni. Zdecydowałam się na sukienkę z dresową w cudnym słonecznym kolorze jedyne 70 zł. Polecam
Każda wizyta w tym sklepie to miłe zakupy. Pani obslugująca mnie w dniu dzisiejszym bardzo miła i kompetentna. Na mase moich pytań odnośnie bielizny wyszczuplającej, odpowiadała rzeczowo i pomocnie. Będąc już w przymierzalni, proponowała mi kolejne modele wiedząc już czego szukam. Miła wizyta i bardzo polecam.
Wizyta w sklepie Monnari bardzo mnie rozczarowała. Zawsze byłam mile obsługiwana i spodziewałam się tego samego. W sklepie były 3 ekspedientki. Dwie z nich były mocno zajęte wykładaniem nowego towaru, co zresztą bardzo utrudniało zakupy - przejście było zablokowane wieszakami z ubraniami. Spędzając około 20 minut w sklepie i szukając sukienki, nikt się mną nie zainteresował. Dodatkowo byłam zmuszona do wysłychania prywatnych problemów Pań ekspedientek gdyż rozmawiały na głos na cały salon. Słabo jak na tak dobrą markę.
Kolejna wizyta w sklepie Empik Koszalin w Atrium. W poszukiwaniu prezentu dla znajomego, wraz z mężem przeszukiwaliśmy półki zarówno w książkami jak i drobiazgami. Bardzo dobrze rozmieszczone produkty, tematycznie i estetycznie. Zapytana osoba z obsługi była miła i pomocna. Zaproponowała kilka rozwiązań. Niestety jedna osoba obsługująca kasę to zbyt mało i dopiero na wyrażnie powiększającą się kolejkę , otworzono kolejną kasę.
Tesco jest dużym sklepem z rożnorodnym towarem, wygodnym do zakupów zbiorowych. Tesco w centrum Atrium jest miejscem czystym i funkcjonalnym. Promocje są na wejściu, towary porządnie ułożone. Nie zauwazyłam jakiś mankamentów. jednak równiez nie ma czynnika na duży plus. Obsługa wiecznie zabiegana i trudna do zlokalizowania, nie mniej pomocna. Czasem widać zmęczenie pracowników zwłaszcza w wieczornych porach. I minus za kasy. Niestety zbyt mała liczba otwartych kas powoduje kolejki. Kasy samoobslugowe wymagają ciagłej pomocy pracownika ze względu na złe kody to utrudnia szybką obsługe.
Kolejna wizyta w Cafe Club i kolejne miłe doznania. Na wejściu zawsze czysta witryna z ciastami, które bardzo zachęcająco wyglądaja. Miła obsługa , pomocna przy wyborze, powoduje że klient czuje się rozpieszczany. Po zamówieniu przy kasie można usiąśc w wygodnych fotelach i poczekac na zamówienie. Dobre usytuowanie kawiarni i przeszklone ściany są świetnym rozwiązaniem, zachęcającym do spotkań lub małej przerwy w zakupach. Kawa wyśmienita dobrego gatunku. Serdecznie polecam.
Wizyta w tym sklepie to porażka dla osób chcących dokonać zakupów. Personel nie potrafi się zachować, obsłużyć klienta a brak dobrego wychowania w stosunku do klientów razi naprawdę bardzo mocno. Okrzyki przez cały sklep nawołujące panią na kasę sa makabryczne. Brud wszędzie. Już samo wejście , gdzie czuć moc i smród nie zachęca. podłoga brudna, klejąca z papierami . Towar wyłożony niechlujnie byle jak, często bez cen. Radzę omijać sklep dużym łukiem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.