Opinie użytkownika (16)

Udając się na...
Udając się na zakupy do centrum handlowego Auchan, przechodząc przez należący do kompleksu parking, zauważyłam na zewnątrz budynku pozostałości po dziale ogrodniczym, który funkcjonował przy sklepie latem. Był to ogrodzony siatką teren, na który można się było dostać latem z wewnątrz marketu Auchan. Teren nie został sprzątnięty i sprawiał przygnębiające wrażenie. Zostały tam puste palety, częściowo przykryte czarną folią, porozbijane doniczki, porozrzucana ziemia, resztki roślin i sadzonek. Miejsce to zniechęca i odstrasza klientów przyjeżdżających do centrum na przedświąteczne zakupy, zwłaszcza że sąsiaduje z kontenerem, w którym są sprzedawane karpie.

Małgorzata_23

05.12.2011

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Na stronie internetowej...
Na stronie internetowej www.biedronka.pl, w zakładce Nasze sklepy, pod wyszukiwarką sklepów, wyświetlana jest informacja o nowych sklepach Biedronki. Informacja o nowych sklepach opatrzona jest nagłówkiem, w którym zauważyłam błąd ortograficzny, słowo nowo otwarte napisano łącznie. Pod nagłówkiem wyświetlają się adresy nowo otwartych placówek Biedronki.

Małgorzata_23

27.08.2010

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Jestem uczestnikiem programu...
Jestem uczestnikiem programu lojalnościowego firmy Shell o nazwie Smart. Chciałam wymienić zgromadzone w ramach programu punktu na jedną z proponowanych przez Shell nagród, jaką jest karnet do Multikina. W katalogu nagród zamieszczonym na stronie internetowej podano, że nagroda jest dostępna do odbioru bezpośrednio na stacji. Podczas moich kilku kolejnych wizyt na stacjach benzynowych Shell bezskutecznie próbowałam wymienić moje punkty na karnet do Multikina. Pracownicy w pierwszej kolejności nie wiedzieli o istnieniu takiej nagrody, a po sprawdzeniu tego na moją wyraźną prośbę mówili, że nagroda w chwili obecnej nie jest dostępna. Prosiłam, żeby została zamówiona, a gdy wracałam na stację po 2 tygodniach okazywało się , że nadal jej nie ma. Taka organizacja programu lojalnościowego bardzo zniechęca i tym samym firma, która go wprowadziła osiąga efekt przeciwny od zamierzonego.

Małgorzata_23

28.10.2009

Shell

Placówka

Poznań, Lechicka 2

Nie zgadzam się (28)
Plus GSM nie...
Plus GSM nie przestrzega obowiązujących w Polsce przepisów prawa. Przepisy kodeksu cywilnego mówią, iż spółkę cywilną może reprezentować każdy ze wspólników samodzielnie, o ile nie jest to inaczej uregulowane w umowie spółki. Tymczasem gdy firma działająca w formie spółki cywilnej chce załatwić jakąś sprawę w Plus GSM, na przykład podpisać czy przedłużyć umowę, musi się liczyć z koniecznością wizyty w placówce Plus GSM wszystkich wspólników jednocześnie. Taka sytuacja bardzo utrudnia korzystanie z usług Plus GSM firmą działającym w formie spółki cywilnej, a jest podyktowana jedynie wewnętrznymi uregulowaniami wprowadzonymi przez Plus GSM.

Małgorzata_23

28.10.2009

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)
Pracownicy tego sklepu...
Pracownicy tego sklepu (4 osoby) zamiast pomagać klientom w zakupach zajęci byli rozmową na tematy nie związane z pracą. Sytuacja trwała dość długo, zdążyłam zwiedzić cały sklep i przejść kilka razy obok zajętych sobą pracowników sklepu. Żaden z nich nie zapytał mnie, ani pozostałych klientów czy może w czymś pomóc. Specyfika sprzedawanych w sklepie towarów jest taka, że pomoc srzedawcy w ich wyborze często jest nieodzowna. Pracownicy sklepu powinni wykazywać się inicjatywą w pomaganiu i doradzaniu klientom.

Małgorzata_23

17.05.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (34)
Pracownicy sklepu TOP...
Pracownicy sklepu TOP SECRET powinni być ubrani w stroje firmowe. Pracownik jest wizytówką firmy, którą reprezentuje, jego ubiór powinnien jednoznacznie kojarzyć się z branżą, w której firma działa. Sklep TOP SECRET oferuje elegancką odzież w modnych wzorach i kolorach. Tymczasem obsługa sklepu nie jest ubrana ani modnie, ani elegancko, wrażenie jakie robi ubiór pracowników tego sklepu jest ujemne. Każdy z pracowników ma inną bluzkę i inne spodnie, które nie wyróżniają się niczym szczególnym i nie robią dobrego wrażenia.

Małgorzata_23

17.05.2009

Top Secret

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (18)
Odzież wisząca na...
Odzież wisząca na wieszakach i leżąca na półkach była bardzo starannie uporządkowana. Podczas mojej wizyty jeden z pracowników sklepu na bieżąco odwieszał na właściwe miejsce odzież, którą wcześniej mierzyli lub oglądali klienci. Ułożenie towaru na półkach i stołach było systematycznie poprawiane.

Małgorzata_23

17.05.2009

CARRY

Placówka

Komorniki, ul. Głogowska 432

Nie zgadzam się (29)
Na wieszakach w...
Na wieszakach w sklepie umieszczono zbyt dużo odzieży. Spódniczki, sukienki, spodnie i bluzki są ściśnięte na wszystkich wieszakach tak, że wyjęcie interesującego nas egzemplarza jest utrudnione. Trzeba użyć sporo siły, żeby rozsunąć wiszącą na wieszaku odzież i móc przeglądać jej kolejne egzemplarze. Po wyjęciu bluzki trudno ją z powrotem odwiesić, trudno też odszukać interesujący nas rozmiar. To utrudnia zakupy i zniechęca.

Małgorzata_23

17.05.2009

Orsay

Placówka

Komorniki, Głogowska 432

Nie zgadzam się (21)
Pracownicy sklepu byli...
Pracownicy sklepu byli nadzwyczaj uprzejmi i pomocni dla klientów. Podczas mojej wizyty wszyscy pracownicy sklepu (około 5 osób) zajęci byli pomocą klientom w zakupach, szukając obuwia w odpowiednim rozmiarze, kolorze lub fasonie. Szybko udzielali odpowiedzi na zadawane przez klientów pytania, sami podchodzili do osób, które potrzebowały pomocy w zakupach, zapraszali do podejścia do kasy oraz życzyli przyjemnego noszenia zakupionego obuwia. W sklepie panowała bardzo miła atmosfera.

Małgorzata_23

17.05.2009

DEICHMANN

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (27)
Strona internetowa www.zelmer.pl...
Strona internetowa www.zelmer.pl w części dotyczącej serwisu powinna zostać ulepszona. Wybierając zakładkę serwis przechodzimy do strony, na której możemy m. in. wybrać zakładkę instrukcje obsługi, po wybraniu której ukazuje się komunikat: "W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami". Sugeruje to, że żadna instrukcja obsługi na stronie nie jest zamieszczona i klient może na tym etapie przestać jej szukać. Jednak instrukcje obsługi są dostępne na stronie po wybraniu konkretnej kategorii np. odkurzacze. Bardziej właściwe byłoby zamieszczenie zamiast wyżej cytowanej informacji identycznego komunikatu jaki znalazł się w zakładce deklaracje zgodności CE, a mianowicie "W celu pobrania poszukiwanej deklaracji zgodności CE prosimy o wybranie właściwej kategorii produktu z bocznego menu". Dodatkowo na stronie brakuje przystępnie napisanej informacji na temat zasad korzystania z serwisu i kroków, które należy podjąć w przypadku awarii. Do pozostałej części strony dotyczącej serwisu nie mam uwag, plusem jest duża liczba zamieszczonych dokumentów (instrukcji obsługi, deklaracji zgodności itp.) oraz funkcjonalna wyszukiwarka.

Małgorzata_23

16.05.2009

Zelmer

Placówka

Poznań, www.zelmer.pl

Nie zgadzam się (26)
Torby ekologiczne oferowane...
Torby ekologiczne oferowane w sklepach Auchan są słabo wyeksponowane. Torby wiszą po lewej stronie każdej kasy, poniżej pasa na którym klienci wykładają towary. Nad wieszakiem na którym wiszą torby ekologiczne umieszczono wystawę plastikowych kart służących do doładowania telefonów komórkowych. Klient podchodząc do kasy z prawej strony nie widzi toreb, bo zasłania je z góry ekspozycja kart służących do doładowania telefonów komórkowych, a z boku sama kasa.

Małgorzata_23

16.05.2009

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (22)
Na stronie internetowej...
Na stronie internetowej www.tchibo.pl w zakładce adresy sklepów brak jest informacji o godzinach otwarcia poszczególnych placówek. Informacji takiej bardzo często szukają na stronach internetowych klienci planując zakupy. Ponadto w wykazie sklepów z terenu województwa wielkopolskiego brak jest informacji o sklepie Tchibo mieszczącym się w Poznaniu w Galerii Malta przy ul. Arcybiskupa Baraniaka.

Małgorzata_23

16.05.2009

Tchibo

Placówka

Poznań, www.tchibo.pl

Nie zgadzam się (24)
Bankomaty Banku Millennium...
Bankomaty Banku Millennium są trudne w obsłudze. Po włożeniu do bankomatu karty płatniczej na ekranie pojawiają się komunikaty, które są graficznie tak zaaranżowane jakby wyświetlacz miał funkcje tabloidu i ma się wrażenie, że aby wykonać pożądaną operację należy dotykać pól widocznych na ekranie. Tymczasem ekran nie jest tabloidem i należy używać przycisków umieszczonych po bokach ekranu lub na dolnej klawiaturze z cyframi na zmianę. Niejasne jest kiedy należy potwierdzać operacje na bocznych przyciskach, a kiedy na dolnej klawiaturze i w rezultacie robi się to metodą prób i błędów co wydłuża cały proces. Korzystanie z bankomatu utrudnia również półka odchodząca od ściany na wysokości kolan, która stanowi przeszkodę uniemożliwiającą zbliżenie się do bankomatu. Był to mój pierwszy kontakt z bankomatem Banku Milennium, zwykle korzystam z bankomatów BZ WBK lub sieci Euronet, które są bardziej funkcjonalne.

Małgorzata_23

15.05.2009

Bank Millennium

Placówka

Poznań, Traugutta 15/17

Nie zgadzam się (21)
Terminale służące do...
Terminale służące do obsługi kart płatniczych w sklepach LIDL są bardzo funkcjonalne i bezpieczne dla klientów. Część urządzenia służąca do potwierdzania transakcji zakupu kodem PIN jest zasłonięta plastikową klapką tak że stojące obok osoby nie widzą jakie cyfry są wybierane z klawiatury przez klienta, który akurat płaci. LIDL jest jedyną placówką w jakiej widziałam takie terminale, które są bardzo dobrym rozwiązaniem bo klient nie musi się stresować, że ktoś pozna jego PIN do karty.

Małgorzata_23

15.05.2009

LIDL

Placówka

Poznań, 28 czerwca 1956 418

Nie zgadzam się (27)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na zakupy do tego sklepu, chcąc skorzystać z posezonowych obniżek cen. Cena odzieży z kolekcji letniej została znacznie obniżona i można było nabyć wiele atrakcyjnych ciuchów w korzystnej cenie. Jednak w sklepie panował dość duży bałagan: wiele towarów pospadało z wieszaków i leżało na podłodze, te które wisiały na wieszakach były często powieszone na odwrotnej stronie. Brakowało metek z ceną i czasami z rozmiarem, te same ubrania wisiały w kilku różnych miejscach sklepu i gdy chcieliśmy bluzkę, która nam się podobała w innym kolorze lub rozmiarze odszukanie jej było utrudnione. W pierwszej chwili myślałam, że jej nie ma, a za chwilę okazywało się, że znajduje się w innym miejscu sklepu. Czasami na wieszakach wisiało tak dużo sztuk odzieży, że trudno było ją wyjąć. Plusem podczas zakupów była szybka obsługa przy kasie, pomimo dużej liczby oczekujących klientów, zapłata za towary przebiegała bardzo sprawnie.

Małgorzata_23

24.09.2008

C&A

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (22)
Regularnie robię zakupy...
Regularnie robię zakupy w markecie Auchan i od około 2 lat obserwuję, iż koszyki w tym sklepie są wyjątkowo brudne. W dostępnych na hali (przy wejściu) koszykach plastikowych znajduje się dużo śmieci: opakowania po produktach, resztki produktów, ulotki, gumy do żucia itp. Kosze dodatkowo są bardzo brudne, ich ściany są oblepione resztkami produktów spożywczych, które kiedyś komuś się wylały. Podobnie jest z dużymi metalowymi koszami na kółkach.

Małgorzata_23

10.09.2008

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi