Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dziś w Intermarche akurat dużo ludzi na sali sprzedaży nie było, więcej przy kasach. Obsługa przemiła, wędliny z własnej wędzarni apetyczne, dość szybko trwała dziś obsługa. Ogólnie porządek panował w całym sklepie, bez uwag.
Odwiedziłem dziś swojego dietetyka pod kątem zaleceń na czas świąteczno-noworoczny. Jak zwykle obsługa przesympatyczna, że aż się nie chce wychodzić! Miła pogawędka, fantastyczna atmosfera - wyśmienicie.
Dziś w Lidlu ponownie był problem z rozładowaniem kolejki - szczyt godzinowy, a czynne tylko 2 kasy. CO z tego, że kasjerka bardzo miła, jak po 2 produkty stałem ponad kwadrans?
Znów pojawiłem się w carefourze. Tym razem musiałem wymienić kupiony dzień wcześniej obrus. Odbyło się to bez problemu, procedura szybka i konkretna. DO tego moja ulubiona pracownica POK-u, jak zwykle miła pogawędka + życzenia świąteczne. Super atmosfera!
Tak jak się można było spodziewać, w Lidlu było sporo ludzi. NIemniej obsługa nieźle sobie radziła, natychmiast była sprzątana podłoga, porządkowane półki i regały. Jedynie 2 czynne kasy to zdecydowanie za mało, za to należy się "-". Obsługa miła i uprzejma, oraz przede wszystkim szybka.
Odwiedziłem aptekę Alba przy Gdańskiej Bydgoszczy i jak mogłem się spodziewać - była spora kolejka. Niemniej przez to, że wszystkie okienka były czynne, raz-raz tłum się rozładował. Moje zakupy trwały krótko, obsługa wykonała swoje zadanie bardzo dobrze. Nie mam uwag.
Dzwoniłem na infolinię BP, by złożyć reklamacje za brak naliczenia punktów za transakcję. Początkowo konsultantka była mało przyjaźnie nastawiona do mnie i mało przyjemna, ale później przyznała mi rację i grzecznie poinformowała o dalszym etapie załatwienia reklamacji.
kontaktowałem się po raz kolejny z UPC w odpowiedzi na niezrozumiałego maila. Wydaje się, że tym razem naprawdę trafiłem na rzeczowego konsultanta, który zaproponował bezpłatną wizytę technika. Podczas spotkania ma zapaść decyzja co do ewentualnego przedłużenia umowy, o ile uda się technicznie podłączyć to, co zamówiłem. Podobał mi się wyważony i spokojny ton pracownika i umiejętności komunikacyjne - analiza potrzeb i umiejętność słuchania na najwyższym poziomie fachowym. Oby tak było w realu. Dużym minusem jednak był czas oczekiwania na połączenie z wkurzającą informacją, że najpierw połączenie będzie za 5 min, potem nagle 7, 10...
Robiąc dziś zakupy w Carrefourze tradycyjnie mogłem liczyć na porządek w sklepie, życzliwą obsługę na sali sprzedaży i przy kasie, uciąłem sobie jak zwykle pogawędkę z pracownikiem działu mięso, ale i tekstyliów, gdzie grzecznie zostałem poinstruowany o możliwości wymianu obrusa gdyby okazał się zbyt mały. Ceny jak zwykle atrakcyjne, przy kasach o dziwo nie długa kolejka, choć w sklepie ludzi nie brakowało. Naprawdę fajna atmosfera :)
Spotkałem się dziś z bardzo miłą obsługą w aptece Alba. KOlejka do kas głównych była olbrzymia, niemniej ja musiałem kupić kosmetyk, więc podszedłem do innej. Tamże prowadzona była promocja jednej z marek, akurat tej, co zamierzałem nabyć. Ucieszyłem się podwójnie, bo hostessa wrzuciła mi do torebki miły prezent - ciekawe podejście do klienta. DO tego farmaceutka przyniosła mi jeden z suplementów, nie musiałem więc zbędnie czekać po 1 produkt z kasy głownej - bardzo dobre posunięcie.
Korzystałem z myjni ręcznej na stacji BP w Tucholi. Żałowałem zakupu dwóch żetonów, choć było to na routex. Szampon nie wyglądał za szamponem, za 10 w innej stacji na pewno byłoby lepiej wydane. Obsługa miła, ale reszta do zapomnienia.
Ponownie nocowałem w hotelu Quality i tak jak poprzednio - bez uwag. Atmosfera w porządku, recepcjonista komunikatywny i bardzo w porządku - pomocny. POkój ok, łóżko czyste. Jedynie w łazience kosz na śmieci był zepsuty i spłuczka miała urwaną zaślepkę. Śniadanie smaczne, pełno potraw do wyboru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.