Opinie użytkownika (4)

Skorzystałam ostatnio z...
Skorzystałam ostatnio z flixbusa. W sumie z musu. Leciałam z jednego miasta, wracałam do innego. Nie spodziewałam sie jednak, że flixbus jest tak dobrym rozwiązaniem. Byłam przekonana, że to taki ciut mądrzejszy PKS. Autobus podjechał 15 minut przez odjazdem. Pan otworzył luk bagażowy i kolejno skanował bilety pasażerów. Do każdego z uśmiechem mówił "dzień dobry", bardzo kulturalnie zapraszał do środka. Sam wyglądał wręcz nienagannie. Pełen profesjonalizm. W środku bardzo czysto, jednolicie, widać, że wnętrze jest zadbane. Szkoda, tylko że tak ciasno tam jest. No ale pewnie coś za cos, bo cena jest nie wygórowana (jak dobrze się trafi). Odjazd punktualnie. Można by zegarek ustawiać. I po ruszeniu komunikat, Pan kierowca wita pasażerów, przypomina o pasach i planowanym czasem dotarcia do celu, informuje o możliwości podłączenia się do prądu oraz bezpłatnym wifi na pokladzie, oraz życzy miłej podróży. Sama droga bez zastrzeżeń. Nie trzęsie, nie ma gwałtownych ruchów. Bardzo komfortowo. Na koniec Pan kierowca informuje o dotarciu do celu i dziękuję za wspólną podróż. Przy wysiadaniu żegna się z pasażerami i czasem z co bardziej przystępnymi pozartuje. Dla porównania. Zagraniczny flixbus nie ma możliwości ładowania ani wifi. A szkoda, bo taki "zachód" wydawac by się mogło że jest bardziej rozwinięty, i taki ę ą.

Klient_33PO

05.03.2019

FLiXBUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Leciałam ostatnio z...
Leciałam ostatnio z Ławicy. Zdecydowanie lepiej niż z Warszawy. Dużo miejsca i milsza obsługa naziemna. Kiedy tylko pada hasło boarding bez jakichkolwiek szarpań ustawiają się kolejki "priority" i "pozostali pasażerowie". Odprawa szybka, miła, z uśmiechem na twarzach. Ostatnie trzy loty odprawiały mnie te same Panie. Później chwila czekania - aż człowiek czasem żałuję, że ma "priority", bo czekasz aż pozostałe kilkadziesiąt osób się odprawi. Generalnie super, że jest tam sporo miejsca i dużo miejsc siedzacych. Gdy tylko miłe Panie otworzą drzwi na zewnątrz dla pasażerów, całą chmara wylewa się w stronę samolotu, a one jakby się rozpływały bez szelestnie. Dla Pań podziękowania, bo o dziwo niemalże za każdym razem mój bilet w telefonie nie chce się skanować, a one tak cierpliwie i z uśmiechem podchodzą do człowieka.

Klient_33PO

05.03.2019

Port Lotniczy Ławica

Placówka

Poznań, Bukowska 285

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam tv. Do...
Kupowałam tv. Do sklepu wpadłam jakieś 30 min przed zamknięciem, choć myślałam, że mam sporo czasu on płynął nieubłagalnie. Tv wybrałam wcześniej na www, więc teoretycznie powinno pójść gładko. A że miałam chwilkę to jeszcze przeszłam się zobaczyć co mają. I tu była niespodzianka. Pamiętałam ile kosztuje tv i jaki jest duzy....i w sklepie nie było go. Nie od razu zlokalizowalam pomoc. Dopiero po jakiś 7-8 minut moich poszukiwaniach podszedł do mnie wysoki Pan z obsługi. Wyjaśniłam o co mi chodzi i od razu wskazał mi prawidłowy tv, tyle że 100 zł droższy niż na www. Niby czasem się zdarza. Wyjaśniłam Panu rozbieżność, i spodziewałam się że wyjdzie z propozycją jakiegoś rozwiązania. Tu na minus - zero propozycji. Poprosiłam więc Pana czy mógłby obniżyć cenę o te 100 zł czy muszę jechać do domu zamówić przez www i za przyszłościowe 2 dni przyjechać znowu po odbiór czegoś co mogłaby kupić od ręki. Pan standardowo udał się do menadżera i uzyskał zgodę na 100 zł "rabatu". I wtedy się zaczęło to męczące proponowanie podstawowego, dodatkowego i super wyjątkowego ubezpieczenia, i odpłatnej konfiguracji tv według zaleceń producenta, których nie udostępnia się klientom. Po serii "nie, dziękuję", udało mi się dotrzeć do kasy. To tam dowiedziałam się, że przegiełam z czasem. Co ciekawe Panie obsługując mnie normalnie siebie żartowały, nie spieszyły się w żaden sposób, nie patrzyły się jak na zło konieczne. Dopiero kiedy zażartowała, że wieczorem jest spokojniej, Panie odpowiedziały, że dlatego że już zamykają, a ja jestem ostatnim klientem. Osobiście zrobiło mi się głupio, że pomyliłam godziny zamknięcia, bo nie lubię chodzić do sklepu na ostatnią chwilę, i męczyć ludzi tuż przed końcem pracy. Jednakże panie były tak miłe, że kiedy przepraszam zapewniały, że nie ma problemu.

Klient_33PO

04.03.2019

Media Markt

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
Robiłam spore zakupy...
Robiłam spore zakupy w Carrefour, głównie produkty promocyjne, czytaj z własnymi cenowkami. Kiedy doszło do płacenia i trafiłam do kasy okazało się, że w kilku przypadkach nie zauważyłam, że prawie te same produkty mają różne cenowki. Kasjer wyłapał to i zwrócił moją uwagę na rozbieżności. Natomiast na koniec niby standardowo zapytał o aplikacje C4. Już mniej standardowo wyjaśnił mi, że poza rabatem weekendowym, jako nowy użytkownik aplikacji, zyskuje dodatkowy rabat. Razem blisko 20%. Pracownik bardzo klarownie wyjaśnił mi promocje związane z aplikacją C4 i nawet pomógł zainstalować aplikację na telefonie. W mojej ocenie zachował się profesjonalnie, a co ważniejsze jak człowiek, bo zdaje się że wcale nie musiał być aż tak pomocny. Dzięki niemu zaoszczędziłam blisko 100zl.

Klient_33PO

04.03.2019

Carrefour Stacja Paliw

Placówka

Konin, ul. Paderewskiego 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi