1)Majster Plus” jest sklepem w którym można się zaopatrzyć w materiały wykończeniowe do domów lub mieszkań. Specjalnością sklepu „Majster Plus” jest sprzedaż paneli podłogowych, deski barlineckiej, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, listew przypodłogowych, paneli boazeryjnych i parapetów z PCV, karniszy, rolet oraz asortymenty potrzebne do pielęgnacji.
2)Kiedy wszedłem do sklepu akurat był tylko jeden klient, więc nie musiałem czekać w kolejce.
3)W sklepie Majster plus były dwie osoby obsługujące: dwóch mężczyzn. Osoby obsługujące były ubrane w jednakowe firmowe polary (koloru: czerwonego z logo firmy, nie posiadali identyfikatorów).
4)Sprzedawca bezpośrednio zauważył mnie po wejściu do sklepu i przywitał słowami: ,,Dzień dobry, W czym mogę Panu pomóc?”
5)Sklep składa się z jeden dużej hali, gdzie jest wystawiony cały asortyment sklepu i dwóch mniejszych pomieszczeń.
6)Sprzedawca cały czas zadawała mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.:
- Czym jestem zainteresowany? Odpowiedziałem że interesują mnie panele na podłogę.
- Czy mam już wybrany wzór paneli?
- Jaki chcę wzór: deska czy klepka?
- Czy interesują mnie wzory z drzew tradycyjnych czy egzotycznych?
- Gdzie chcę kłaść panele?
7) Sprzedawca pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.:
- Jaka grubość paneli mnie interesuje?
- Jaka ma być ścieralność paneli?
- Czy chcę aby były mniej widoczne łączenia?
- Jakiej firmy chciałbym panele?
- Czy potrzebuję z montażem czy bez?
8) Sprzedawca pokazał mi aktualne panele w promocji.
9) Sprzedawca pokazał mi panele odpowiadające moim wymogom. Zaproponował mi transport gratis oraz montaż.
10) Sprzedawca na sam koniec dał mi notkę z rozmowy, ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty.
11) Obsługiwał mnie mężczyzna.
12) Minus tego sklepu był taki, iż bardzo zimne jest to pomieszczenie.
13) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez sprzedawcę, gdyż był: kulturalny, kompetentny i bardzo pomocny.
Salon sprzedaży Era na ul. Białostockiej w Zambrowie.
1)W punkcie sprzedaży byli klienci i wszystkie stanowiska obsługi były zajęte i musiałem chwile czasu poczekać w kolejce.
2)W salonie były dwie osoby obsługujące: kobieta i mężczyzna.
3)Konsultanci od razu zauważyli mnie i przywitali jak wszedłem do punktu.
4)Osoby obsługujące były jednakowo ubrane w ubrania służbowe, posiadali widoczne identyfikatory.
5)Gdy przyszła moja kolej konsultant obsługujący przywitał mnie ponownie, przedstawił się i zapytał: „W czym mogę Panu pomóc?”
6)Konsultant cały czas zadawał mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.:
-Jaką jestem zainteresowany ofertą: na firmę czy prywatnie.
-Czy posiadam abonament w sieci Era.
-Czy jestem zainteresowany ofertą z nowym telefonem.
-Ile płace za rachunek.
-Na jaki okres czasu chcę umowę.
7)Konsultant pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.:
-Jaką marka telefonu jestem zainteresowany.
-Jaką kwotę chcę przeznaczyć na zakup telefonu.
-Czy jestem zainteresowanym telefonem dotykowym czy standardowym.
-Co mi jest potrzebne w telefonie (aparat, mp3, itp.)
8)Konsultant dobrał mi ofertę do moich potrzeb, zabronował mi trzy telefony komórkowe ich funkcje oraz zaproponował mi usługę dodatkową - Internet stacjonarny.
9)Konsultant na sam koniec dał mi ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową, oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty.
10)Obsługiwał mnie mężczyzna.
11) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez konsultanta, gdyż był uprzejmy, zaangażowany i kompetentny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.