Majster Plus

(4.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Na zewnątrz sklep,...
Na zewnątrz sklep, jakby był zaniedbany, ponieważ szyld zakurzony i niechlujnie wygląda. Powierzchnia sklepu jest bardzo mała, Wszystkie towary są bardzo ładnie wyeksponowane, co dodatkowo pokazuje ich zalety. Asortyment sklepu jest duży i atrakcyjny. Akurat zainteresowany byłem w zorientowaniu się co do kupna drzwi wejściowych wejściowymi drzwiami. Problemem jest obsługa sklepu, która zupełnie nie angażuje się aby prowadzić rozmowę i ją podtrzymywać należy nieźle się wysilić.

zarejestrowany-uzytkownik

11.06.2012

Placówka

Zabrze, Pułaskiego

Nie zgadzam się (0)
Sklep z materiałami...
Sklep z materiałami wykończeniowymi, głównie drzwi i panele. Pani obsługująca klientów, sama podchodzi i po przywitaniu zadaje pytanie w czym może pomóc. Jest to osoba kompetentna, która potrafi doradzić jakie rozwiązanie może być najlepsze w cenie przystępnej dla kupującego dany produkt, do tego jest osobą naturalnie uprzejmą, która nie musi się silić na standardowe zwroty wymagane przez pracodawce. Jednak sklep jest stosunkowo niewielki jak na tego typu przedmioty. Na zewnątrz jest niewielki parking na kilka samochodów, ale w zupełności wystarcza dla przyjezdnych klientów.

misiek_9

30.09.2011

Placówka

Grybów, Grunwaldzka 44

Nie zgadzam się (4)
1)Majster Plus” jest...
1)Majster Plus” jest sklepem w którym można się zaopatrzyć w materiały wykończeniowe do domów lub mieszkań. Specjalnością sklepu „Majster Plus” jest sprzedaż paneli podłogowych, deski barlineckiej, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, listew przypodłogowych, paneli boazeryjnych i parapetów z PCV, karniszy, rolet oraz asortymenty potrzebne do pielęgnacji. 2)Kiedy wszedłem do sklepu akurat był tylko jeden klient, więc nie musiałem czekać w kolejce. 3)W sklepie Majster plus były dwie osoby obsługujące: dwóch mężczyzn. Osoby obsługujące były ubrane w jednakowe firmowe polary (koloru: czerwonego z logo firmy, nie posiadali identyfikatorów). 4)Sprzedawca bezpośrednio zauważył mnie po wejściu do sklepu i przywitał słowami: ,,Dzień dobry, W czym mogę Panu pomóc?” 5)Sklep składa się z jeden dużej hali, gdzie jest wystawiony cały asortyment sklepu i dwóch mniejszych pomieszczeń. 6)Sprzedawca cały czas zadawała mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.: - Czym jestem zainteresowany? Odpowiedziałem że interesują mnie panele na podłogę. - Czy mam już wybrany wzór paneli? - Jaki chcę wzór: deska czy klepka? - Czy interesują mnie wzory z drzew tradycyjnych czy egzotycznych? - Gdzie chcę kłaść panele? 7) Sprzedawca pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.: - Jaka grubość paneli mnie interesuje? - Jaka ma być ścieralność paneli? - Czy chcę aby były mniej widoczne łączenia? - Jakiej firmy chciałbym panele? - Czy potrzebuję z montażem czy bez? 8) Sprzedawca pokazał mi aktualne panele w promocji. 9) Sprzedawca pokazał mi panele odpowiadające moim wymogom. Zaproponował mi transport gratis oraz montaż. 10) Sprzedawca na sam koniec dał mi notkę z rozmowy, ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty. 11) Obsługiwał mnie mężczyzna. 12) Minus tego sklepu był taki, iż bardzo zimne jest to pomieszczenie. 13) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez sprzedawcę, gdyż był: kulturalny, kompetentny i bardzo pomocny.

Kamil_518

08.02.2011

Placówka

Zambrów, Cmentarna

Nie zgadzam się (3)

Majster Plus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Majster Plus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.