Opinia użytkownika: Kamil_518
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Salon sprzedaży Era na ul. Białostockiej w Zambrowie. 1)W punkcie sprzedaży byli klienci i wszystkie stanowiska obsługi były zajęte i musiałem chwile czasu poczekać w kolejce. 2)W salonie były dwie osoby obsługujące: kobieta i mężczyzna. 3)Konsultanci od razu zauważyli mnie i przywitali jak wszedłem do punktu. 4)Osoby obsługujące były jednakowo ubrane w ubrania służbowe, posiadali widoczne identyfikatory. 5)Gdy przyszła moja kolej konsultant obsługujący przywitał mnie ponownie, przedstawił się i zapytał: „W czym mogę Panu pomóc?” 6)Konsultant cały czas zadawał mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.: -Jaką jestem zainteresowany ofertą: na firmę czy prywatnie. -Czy posiadam abonament w sieci Era. -Czy jestem zainteresowany ofertą z nowym telefonem. -Ile płace za rachunek. -Na jaki okres czasu chcę umowę. 7)Konsultant pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.: -Jaką marka telefonu jestem zainteresowany. -Jaką kwotę chcę przeznaczyć na zakup telefonu. -Czy jestem zainteresowanym telefonem dotykowym czy standardowym. -Co mi jest potrzebne w telefonie (aparat, mp3, itp.) 8)Konsultant dobrał mi ofertę do moich potrzeb, zabronował mi trzy telefony komórkowe ich funkcje oraz zaproponował mi usługę dodatkową - Internet stacjonarny. 9)Konsultant na sam koniec dał mi ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową, oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty. 10)Obsługiwał mnie mężczyzna. 11) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez konsultanta, gdyż był uprzejmy, zaangażowany i kompetentny.