Opinie użytkownika (18)

Bank Sprzedał swoje...
Bank Sprzedał swoje karty innemu Bankowi. Jako klient dostałam wcześniej informację czy chcę zrezygnować z produktu czy też zgadzam się na zamianę na inny bank. Zgodziłam się. Nowy bank przesłał mi wszystkie dokumenty, dodatkowo dostałam pakiet z bezpłatnym internetowym kontem osobistym. Od miesiąca korzystam już z nowej karty tego drugiego banku. Zapłaciłam już za pierwszy wyciąg. A dziś HSBC jak gdyby nigdy nic przysłał mi kolejny wyciąg z karty poprzedniej na starych warunkach... Zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy posiadając jedną nową, zmienioną przez nich kartę, muszę płacić za dwa różne wyciągi? Pani, niezadowolona i z przyganą w głosie wytłumaczyła mi jak jakiemuś głupkowi, że nie muszę, a oni ten wyciąg wysłali tylko tak sobie bo on i tak już nie obowiązuje, i że to przecież takie oczywiste!!! Sama jestem bankowcem i skoro mnie ich dokumentacja wprowadziła w błąd to tym bardziej tysiące innych klientów!!! Pani była ponadto niemiła, niegrzeczna i znudzona bo jak widać nie ja pierwsza obawiałam się podwójnej opłaty za jeden produkt... I to w dwóch różnych terminach i na różne konta i kwoty... Więc obawy były słuszne. Nie podoba mi się takie wprowadzanie klientów w błąd.

Kaśka_1

18.12.2009

HSBC Bank

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Zadzwoniłam do W-wy...
Zadzwoniłam do W-wy co centrali z zapytaniem o badania lekarskie. Muszę zrobić je do nowej pracy, a skierowanie mam przez ich przychodnię. Na połączenie z konsultantem czekałam około 9 minut. Gdybym była ich klientką na co dzień, szybko zmieniłabym przychodnię na inną. Nawet umówienie się na konsultację do zwykłego lekarza trzeba załatwiać przez taką infolinię. Gdybym potrzebowała pilnej pomocy to sam telefon może pozbawić resztek sił.

Kaśka_1

11.12.2009

LIM

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Pierwszy raz coś...
Pierwszy raz coś sprzedaję na allegro. Konto mam od 3 lat, ale wcześniej tylko kupowałam. Duży pozytyw za prostą obsługę, instrukcje jak sprzedać przedmiot, jak się zareklamować czy dodać zdjęcia. Zamieszczenie mojego pierwszego ogłoszenia zajęło mi maksymalnie 10 minut. Prosta i łatwa obsługa. Minimalne koszty za transakcję.

Kaśka_1

27.11.2009

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Od kilku lat...
Od kilku lat nie jeżdżę na co dzień autobusami. Są to sporadyczne wypadki. Trasa maksymalnie 20 km. Pojawiła się konieczność wyjazdu do Wrocławia, a ja zmuszona byłam skorzystać z innego niż własny środka transportu. Już porównując PKS i PKP ten pierwszy miał więcej połączeń no i bez przesiadek. Byłam mile zaskoczona, kiedy podjechał nowoczesny i elegancki autokar z tych, które zazwyczaj obsługują wycieczki zagraniczne. Kierowca miły i uprzejmy. Informował przez mikrofon o ewentualnych dłuższych przestojach na którymś z dworców. Komfort jazdy i czas bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Wracałam po kilkunastu godzinach i z Wrocławia podstawiono identyczny jak poranny autokar. Identyczny, ale nie ten sam. Tu również kierowca mile witał każdego pasażera. Wróciłam do domu zrelaksowana i wypoczęta bo w komfortowych warunkach pokonałam roboty drogowe czy korki we Wrocławiu. Jestem pod wrażeniem zmian jakie zaszły w tej firmie. Zmienił się standard obsługi klienta i narzędzia, którymi firma dysponuje.

Kaśka_1

25.11.2009

PKS Żary

Placówka

Żary, Okrzei

Nie zgadzam się (27)
12.11.2009 (nad ranem)...
12.11.2009 (nad ranem) zapisałam się internetowo do Oriflame. Chcę robić zamówienia dla siebie i koleżanki. Nie dla zarobku. Kilka godzin potem, miałam już kontakt z koordynatorką tego regionu. Pani przyjechała do mojego domu, dostosowała się do moich potrzeb i możliwości, aby osobiście poinformować mnie o warunkach uczestnictwa. Zapewniła, że moje sporadyczne zamówienia i tak są dla firmy cenne i nikt nie będzie mnie zmuszał do zwiększonych wyników sprzedażowych. Nic nie płacąc dostałam komplet materiałów, ulotek, elegancko zapakowane w gustowna torbę. Nie muszę niczego podpisywać, deklarować czy kserować dowodu osobistego jeśli chcę za paczki płacić przy odbiorze. Ponadto koordynatorka zapewniła, że mogę dzwonić i pisać w każdej sprawie, czy też prosić o pomoc w wypełnianiu pierwszych zamówień. Zbyteczny, ale miły gest. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo miałam już do czynienia z tego typu formą działalności w firmie konkurencyjnej. Tam było i jest zupełnie inaczej.

Kaśka_1

14.11.2009

Oriflame

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Załatwienie wypisu z...
Załatwienie wypisu z księgi wieczystej w Żaganiu to koszmar. Petent przeganiany jest w 3 różne miejsca. Słabe oznaczenia budynków, łatwo się pogubić, gdyby nie życzliwość innych czekających pewnie nie trafiłabym we właściwe miejsca. Petent traktowany jest jak intruz. Po wizycie w tej Instytucji nasuwa się refleksja: czy rzeczywiście Oni są tam po to aby nam pomagać?

Kaśka_1

13.11.2009

Wydział Ksiąg Wieczystych Żagań

Placówka

Żagań, Szprotawska

Nie zgadzam się (19)
Jestem ich klientką....
Jestem ich klientką. Zazwyczaj zapominam zrobić na czas zamówienia. Każdy telefon z ich strony jest profesjonalny. Konsultant jest miły, grzeczny. Nigdy nie odczuwam aby mnie zmuszano do zakupu, pomimo tego, że znam warunki członkostwa w klubie. Czasem specjalnie czekam, aż to Oni przypomną mi o zamówieniu. Konsultanci zawsze świetnie znają ofertę, a kiedy szukam czegoś konkretnego natychmiast znam dostępność i cenę produktu. Nigdy nie namawiają mnie do dodatkowych zakupów. Podoba mi się taka obsługa. A książki zawsze są w nienagannym stanie i znakomitej jakości.

Kaśka_1

13.11.2009
Nie zgadzam się (20)
Mają ciekawe promocje,...
Mają ciekawe promocje, zmienny asortyment. Niestety minusy obiektu w Żarach to: -brud na sali bez względu na pogodę -porozrzucany towar -towary nie są ułożone obok określających je etykiet i cen -często porozrywane opakowania -brud na stoisku warzyw i owoców -brak pomocy obsługi kiedy klient czegoś szuka -długie kolejki do kasy (zazwyczaj czynna tylko jedna) Kiedyś kupowałam tam częściej. Teraz zwyczajnie nie lubię panującego tam bałaganu i brudu.

Kaśka_1

13.11.2009

NETTO

Placówka

Żary, Katowicka 22

Nie zgadzam się (24)
Kolejny raz: - niegrzeczna...
Kolejny raz: - niegrzeczna obsługa - kolejki do kas pomimo niewielkiej ilości klientów - bardzo długi okres oczekiwania na realizację zamówienia - nieprofesjonalne zachowanie kasjerek: "poproszę małą fantę - nie ma!!!", nie zaproponowała nic w zamian - pani miała pretensję, że mój towarzysz zdjął czapkę i to uniemożliwiło jej podanie nam zamówienia

Kaśka_1

10.11.2009

McDonald's

Placówka

Świdnica, ul. Ofiar Oświęcimskich 50

Nie zgadzam się (19)
Zawsze obiecuję sobie,...
Zawsze obiecuję sobie, że więcej tam nie pójdę... Kolejny raz kilometrowe kolejki, a Panie farmaceutki mają czas na picie kawy, plotki czy żarty. Mnie bolała tylko głowa, Starszą Panią, która stała przy moim okienku bolały nogi. Spędziła tam ponad 15 minut czekając aż młoda Pani magister, bez pośpiechu wyszuka po kolei wszystkie leki, potem nabije je na kasę, łaskawie przeliczy i zacznie pakować. Łącznie w aptece czekało średnio około 15 osób, w ciągu 20 minut, które tam spędziłam, z zakupami wyszło 6.

Kaśka_1

06.11.2009

Apteka miejska

Placówka

Żagań, Rynek

Nie zgadzam się (31)
Trasa Żary-Łęknica, odcinek...
Trasa Żary-Łęknica, odcinek w okolicy Trzebiela. Remontowana jest droga krajowa prowadząca do przejścia granicznego w Łęknicy. Odcinek ok. 3 km. Bardzo złe oznakowanie, kierowca, który nie zna tamtej trasy może bez problemu zjechać na przeciwległy pas, ponieważ miejscami nie ma możliwości rozpoznania czy jestem po właściwej stronie pasa. Do tego jest kilkanaście uskoków w wysokości jezdni, które nie są w jakikolwiek sposób oznakowane. Jazda ograniczona jest do 60 km/h. ale nawet przy prędkości 15km/h. pokonanie tych wszystkich różnic jest dość dużym wyzwaniem. Dodatkowo zmiana pasa ruchu jest na poziomie różnicy około min. 5-8 cm co przy niskim podwoziu powoduje uszkodzenie auta. Pierwszy raz pokonałam trasę, którą znam od lat w dziennym świetle i sprawiła mi trudność, a powrót w godzinach nocnych to koszmar... Nie ma nawet wystarczającej sygnalizacji świetlnej. Szkoda, że kierowcy z innych Państw muszą być świadkami naszej drogowej nieudolności.

Kaśka_1

02.11.2009
Nie zgadzam się (20)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa. Panowie zawsze usmiechnięci i chętni do pomocy. Bez problemu pomogą dopompować koła czy dobiorą środek do konserwacji auta. Zawsze chcą pomóc w tankowaniu, pomimo, że nie jest to obowiązkowe. Naprawdę przyjazna stacja paliw, szczególnie dla kobiet.

Kaśka_1

30.10.2009

ORLEN

Placówka

Żary, Stanisława Moniuszki 64

Nie zgadzam się (21)
Zawsze miła i...
Zawsze miła i profesjonalna obsługa. Duża rotacja pracowników, ale potrafią zadbać o miłą atmosferę nawet w takiej instytucji jak Bank. Pracownicy każdego klienta traktują z należytym szacunkiem. Lubię tam załatwiać swoje sprawy finansowe właśnie ze względu na obsługę, choć mam konta osobiste jeszcze w 3 innych bankach.

Kaśka_1

30.10.2009

Bank Millennium

Placówka

Żary, Rynek 34

Nie zgadzam się (22)
Korzystam z ich...
Korzystam z ich usług codziennie w pracy. Porównując z DHL-em są świetni. 1. Miła i szybka obsługa. 2. Świetny kontakt, pomimo, ze obsługuje nas 3 różnych kurierów (cykl zmienny). 3. Terminowość i rzetelność. 4. Potrafią też cierpliwie poczekać jeśli dopiero zaczynamy pakować przesyłkę lub podjechać kilkakrotnie w ciągu dnia pracy. 5. Minusem jest dyspozytorka w Zielonej Górze, ale jeśli zadzwoni się do centrali w Warszawie tez można wszystko załatwić. Z 4 firm kurierskich, z których na bieżąco korzystam ta jest najlepsza.

Kaśka_1

30.10.2009

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Od niedawna mam...
Od niedawna mam do czynienia z tzw. decoupage. Zalogowałam się do 3 sklepów internetowych z materiałami do tej techniki zdobniczej. Szczególne wrażenie wywarła na mnie "Drewlandia" za szeroką ofertę, oraz profesjonalizm przeprowadzenia pierwszej transakcji. Zalogowałam się w ciągu 5 minut i już mogłam robić pierwsze spore zakupy. Po zaakceptowani zamówienia tego samego wieczora firma upewniła się na adres @ czy na pewno się wszystko zgadza, czy jestem pewna kwoty i szczegółów zamówienia. Poprosili o kolejne potwierdzenie i poinformowali o spakowaniu paczki. Wszystko to odbyło się w maksymalnie 2h od pierwszego logowania. Towar dostałam już po 2 dniach pomimo wybrania opcji dostarczenia przez pocztę i za pobraniem. Zrobiłam jeszcze zakupy w dwóch podobnych sklepach, kupuję również poprzez allegro ale pierwszy raz tak sprawnie i szybko zrealizowano moje pierwsze zamówienie.

Kaśka_1

28.10.2009

drewlandia.com.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (26)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa. Fachowe porady. Nie ma tu narzucania droższych produktów. Ekspedientki fachowo i rzetelnie badają moje potrzeby, pytają o przedział cenowy. Nie czuję się do niczego przekonywana na siłę. Wolę jechać do ich sklepu 46 km, niż robić zakupy w miejscowych drogeriach. Jakość obsługi jest bowiem taka sama bez względu na to czy wydaję 10 czy 500 zł. Panie mają przeszkolenie i wiedzę w zakresie danych produktów. Niektóre znają się na kremach lepiej niż niejedna farmaceutka. Szkoda tylko, ze powierzchniowo sklep odbiega od tych w wielkich aglomeracjach.

Kaśka_1

28.10.2009

DOUGLAS

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (24)
Szukałam wycieczki w...
Szukałam wycieczki w terminie od 20 grudnia do 10 stycznia, kryterium: ciepło, z pobytem świąteczno-sylwestrowym, w miarę przystępna cena. Konsultantka z infolinii wypytała mnie szczegółowo o moje oczekiwania, możliwości finansowe i to jak chce spędzić tam czas. Podała mi kilkanaście ofert, linków do przejrzenia. Oddzwoniła do mnie w umówionym terminie i jeszcze raz upewniła się co do oczekiwań. Oferta, którą wybrałam nie zawierała jednego z elementów, na których mi zależało i Pani sama wyszukała mi dokładnie ten sam hotel i termin ale w odrobinę rozszerzonej ofercie. Byłam naprawdę pod wrażeniem Jej profesjonalizmu i dbałości o szczegóły. Kilkakrotnie korzystałam już z internetowych ofert wyjazdów, ale jeszcze nikt tak dokładnie nie zbadał moich potrzeb jak konsultantka Itaki. Dodam, że ceny w których się poruszałyśmy nie były aż tak wygórowane, więc tym bardziej doceniam Jej starania.

Kaśka_1

20.09.2009

Itaka

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Nie byłam ...
Nie byłam klientem osobiście, towarzyszyłam osobie, która była zainteresowana produktem Banku. Doradca podając do podpisu umowę oświadczył, że w tzw. pakiecie jest karta kredytowa. Klient nie chciał z niej skorzystać i poprosił o anulowanie tego "bonusu". Panie oświadczyła, ze musi podpisać również umowę na kartę, żeby skorzystać z pożyczki... Dopiero po mojej interwencji, ze w takim razie klient nie chce tej pożyczki okazało się, że w tym jednym przypadku można kartę z umowy wyłączyć i sprzedaż nie musi być wiązana... Pech Pań polegał na tym, ze sprzedając kartę i potem łaskawie ją wyłączając stroiły do siebie głupie miny i uśmiechy kiedy to "rzekomo" udało się ja dla nas wyłączyć. Klient, który się nie zna podpisuje umowę o kartę razem z pożyczką i w ten sposób pracownicy robią na nieświadomych niczego nabywcach plany... Ponadto, nieprofesjonalne jest klasyfikowanie klientów i sposobu ich obsługi ze względu na ich status materialny, wygląd zewnętrzny czy wysokość dochodu... Na szczęście inna placówka tego samego Banku była już zdecydowanie bardziej profesjonalna w obsłudze.

Kaśka_1

20.09.2009

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (36)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi