Bardzo fachowa, szybka i kompetentna pomoc w zakresie znalezienia określonych map i specjalistycznych książek. Doradztwo i zerekomendowanie innych pozycji z interesujących mnie spraw. Informacja o planowanych nowościach. Bardzo duże zaanagażowanie. Miła atmosfera.
Brak profesjonalnego zachowania personelu - śmiechy i pogaduchy w trakcie rozmowy. Odberanie prywatnych rozmów telefonicznych (telefon komórkowy). Brak wiedzy na temat warunków gwrancji i sposobów montażu płytek podłogowych ściennych.
Celem wizyty było przedłożenie zwolnienia lekarskiego żony prowadzącej działalność gospodarczą. Dla osoby, która nie jest obeznana ze strukturą ZUS-u taka wizyta to męczarnia. Brak czytelnej informacji, gdzie załatwia się sprawy. Punkt informacyjny był przez 30 minut nieczynny bez podania przyczyny. Pracownik ochrony bez kompetencji infrmacyjnych. Miłe odsyłanie od pokoju do pokoju. Po wizycie w 5 pokoju okazałos się, że zwolnienie jest przez lekarza źle wypisane. W 4 pierwszych pokojach zwolnienie również było oglądane. Okazuje się, że nawet po korekcie zwolnienia nie można go przysłać pocztą, skanem - e-mail, tylko trzeba przyjechać osobiście. Obsług miła, ale mało zainteresowana petentem.
Wizyta dotyczyła uzgodnienia zakresun naprawy samochodu. Pracownik bez idenstyfikatora. Burczenie pod nosem. Brak zainteresowania klientem. Przerywanie rozmowy. Odbieranie telefonów. Krzyki do innych pracowników. Odsyłanie do innych nieobecnych osób. W trakcie wizyty nie osiągnąłem celu tzn. nie oszacowałem kosztów naprawy i długości jej trwania.
Wizyta w salonie samochodowym. Marka KIA. Miłe i profesjonalne powitanie. Prawidłowe zadawanie pytań otwartych i zamkniętych. Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta. Prawidłowe podsumowanie każdego z etapów rozmowy. Brak wiedzy facowej związanej z samochodem wynikły w trakcie jazdy probnej. Profesjonalne zakończenie wizyty. Zebranie danych kontaktowych i ustalenie dalszeg działania.
Mimo braku klientów w banku ze strony żadnego z 3 pracowników nie nastąpiło przywitanie. Sam podszedłem (nie zostałem poproszony) do pani. Pani bez identyfikatora i wizytówki. Zresztą pozostałe osoby również nie miały identyfikatorów. Moja obsługa była wielkorotnie przerywana przez:
a) telefony - odbierane i załatwiane,
b) pocztę kurierską - kuriera,
c) rozmowy z innymi klientami,
d) załatwianie sprawy popsutego bankomatu.
Brak podsumowania wizyty. Brak wzięcia moich danych kontaktowych.
Brudna wykładzina podłogowa. Mało przytulne i przyjemne wnętrze. Brak miejsc oczekiwania dla klientów.
Brak zainteresowania ze strony osób będących w salonie sprzedaży moją osobą. Nie wiadomo, kto zajmuje się obsługą klienta. Brak identyfikatorów i profesjonalnego ubioru. Czas oczekiwania na reakcję wyniósł około 12 minut. W tym czasie nikt nie podszedł, niczego nie zaproponował. Dziwny wystrój salonu z fortepianem i wiszącym nad nim telewizorem. Brak "dobrego klimatu". Bez ładu i składu. Pani w recepcji czytająca jakąś gazetę. Po okresie oczekiwania obsługa chaotyczna i prowadzona przez 2 osoby, które na dodatek obsługiwały jeszcze 3 klientów naraz. Obie osoby z obsługi bez identyfikatorów. Słaba ekspozycja materiałów reklamowych. Brak "złapania" kontaktu z klientem - nie poproszono o moje dane kontaktowe. Pracownicy nie mieli żadnych formularzy, ankiet. Widać wyraźne rozgraniczenie obsługi klientów z tzw. "górnej półki" i tych "normalnych" - czyli kupujących samochody do 55 - 60 tys zł. Z 2 samochodów w salonie - 1 zamknięty.
Kompletny brak zainteresowania klientem. Jest to duży salon w którym sprzedawane są marki: Fiat, Lancia i Alfa Romeo. Przez z górą 15-20 minut nikt nie podszedł i nie zapytał czy może mi w czymś pomóc i doradzić. Samochody pozamykane. Brak czytelnych materiałów reklamowych. Osoba, która pojawiła się na recepcji, na moją prośbę o cennik Fiata Sedici burknęła, abym poszedł do doradców handlowych. Sęk w tym, że w salonie nie było żadnej osoby z identyfikatorem doradcy. Okazało się, że za częścią wystawową marki Lancia jest barek i tam głównie przebywali doradcy.
Przyszedłem do sklepu w celu odebrania reklamowanych butów sportowych. Nastawiałem się, że będę musiał te buty po klejeniu odebrać, po czym po kilku tygodniach będę musiał je znowu reklamować, gdyż według mnie były one źle zaprojektowane i wykonane. Obsługa błyskawicznie znalazła moją reklamację. Ze względu na moje dobro zaproponowano mi od razu zwrot pieniędzy lub zamianę na inne buty. Przepraszano, że narażono mnie na trud chodzenia po górach w rozklejonym obuwiu. Obsługa autentycznie wyglądała na zafrasowaną i zmartwioną moim problemem. Szybko, mile, profesjonalnie i fachowo.
Niezgodność oferty przedstawianej w ulotkach reklamowych z informacją przekazywaną przez doradcę bankowego. Produkt: kredyt samochodowy. Przebieg spotkania: a) powitanie zgodne ze standardami, b) złe rozpoznanie potrzeb klienta, c) źle stawiane pytania otwarte i zamknięte, d) brak parafraz i podsumowań częściowych, e) źle funkcjonujący program symulujący raty powyżej 8 lat, f) konieczność konsultacji z centralą we Wrocławiu, g) problem z drukowaniem symulacji, h) zakończenie poprawne, ale brak utrzymywania kontaktu z klientem po spotkaniu. Doradca nie używał argumentów, nie stosował żadnej listy korzyści dla klienta. Spotkanie z klientem w ciasnym i dusznym, zamkniętym pomieszczeniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.