Opinie użytkownika (10)

Bardzo fachowa, szybka...
Bardzo fachowa, szybka i kompetentna pomoc w zakresie znalezienia określonych map i specjalistycznych książek. Doradztwo i zerekomendowanie innych pozycji z interesujących mnie spraw. Informacja o planowanych nowościach. Bardzo duże zaanagażowanie. Miła atmosfera.

Grzegorz_63

19.11.2009

empik

Placówka

Jelenia Góra, 1-go Maja 16/18

Nie zgadzam się (20)
Brak profesjonalnego zachowania...
Brak profesjonalnego zachowania personelu - śmiechy i pogaduchy w trakcie rozmowy. Odberanie prywatnych rozmów telefonicznych (telefon komórkowy). Brak wiedzy na temat warunków gwrancji i sposobów montażu płytek podłogowych ściennych.

Grzegorz_63

19.11.2009

Cermag

Placówka

Jelenia Góra, Wincentego Pola 8

Nie zgadzam się (18)
Celem wizyty było...
Celem wizyty było przedłożenie zwolnienia lekarskiego żony prowadzącej działalność gospodarczą. Dla osoby, która nie jest obeznana ze strukturą ZUS-u taka wizyta to męczarnia. Brak czytelnej informacji, gdzie załatwia się sprawy. Punkt informacyjny był przez 30 minut nieczynny bez podania przyczyny. Pracownik ochrony bez kompetencji infrmacyjnych. Miłe odsyłanie od pokoju do pokoju. Po wizycie w 5 pokoju okazałos się, że zwolnienie jest przez lekarza źle wypisane. W 4 pierwszych pokojach zwolnienie również było oglądane. Okazuje się, że nawet po korekcie zwolnienia nie można go przysłać pocztą, skanem - e-mail, tylko trzeba przyjechać osobiście. Obsług miła, ale mało zainteresowana petentem.

Grzegorz_63

07.02.2009

ZUS

Placówka

Jelenia Góra, Sygietyńskiego 1

Nie zgadzam się (27)
Wizyta dotyczyła uzgodnienia...
Wizyta dotyczyła uzgodnienia zakresun naprawy samochodu. Pracownik bez idenstyfikatora. Burczenie pod nosem. Brak zainteresowania klientem. Przerywanie rozmowy. Odbieranie telefonów. Krzyki do innych pracowników. Odsyłanie do innych nieobecnych osób. W trakcie wizyty nie osiągnąłem celu tzn. nie oszacowałem kosztów naprawy i długości jej trwania.

Grzegorz_63

07.02.2009

Renault

Placówka

Jelenia Góra, Paderewskiego 20

Nie zgadzam się (21)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie samochodowym. Marka KIA. Miłe i profesjonalne powitanie. Prawidłowe zadawanie pytań otwartych i zamkniętych. Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta. Prawidłowe podsumowanie każdego z etapów rozmowy. Brak wiedzy facowej związanej z samochodem wynikły w trakcie jazdy probnej. Profesjonalne zakończenie wizyty. Zebranie danych kontaktowych i ustalenie dalszeg działania.

Grzegorz_63

07.02.2009

Kia

Placówka

Jelenia Góra, Fałata 1

Nie zgadzam się (19)
Mimo braku klientów...
Mimo braku klientów w banku ze strony żadnego z 3 pracowników nie nastąpiło przywitanie. Sam podszedłem (nie zostałem poproszony) do pani. Pani bez identyfikatora i wizytówki. Zresztą pozostałe osoby również nie miały identyfikatorów. Moja obsługa była wielkorotnie przerywana przez: a) telefony - odbierane i załatwiane, b) pocztę kurierską - kuriera, c) rozmowy z innymi klientami, d) załatwianie sprawy popsutego bankomatu. Brak podsumowania wizyty. Brak wzięcia moich danych kontaktowych. Brudna wykładzina podłogowa. Mało przytulne i przyjemne wnętrze. Brak miejsc oczekiwania dla klientów.

Grzegorz_63

14.11.2008

Bank Millennium

Placówka

Jelenia Góra, 1 Maja 7

Nie zgadzam się (32)
Brak zainteresowania ze...
Brak zainteresowania ze strony osób będących w salonie sprzedaży moją osobą. Nie wiadomo, kto zajmuje się obsługą klienta. Brak identyfikatorów i profesjonalnego ubioru. Czas oczekiwania na reakcję wyniósł około 12 minut. W tym czasie nikt nie podszedł, niczego nie zaproponował. Dziwny wystrój salonu z fortepianem i wiszącym nad nim telewizorem. Brak "dobrego klimatu". Bez ładu i składu. Pani w recepcji czytająca jakąś gazetę. Po okresie oczekiwania obsługa chaotyczna i prowadzona przez 2 osoby, które na dodatek obsługiwały jeszcze 3 klientów naraz. Obie osoby z obsługi bez identyfikatorów. Słaba ekspozycja materiałów reklamowych. Brak "złapania" kontaktu z klientem - nie poproszono o moje dane kontaktowe. Pracownicy nie mieli żadnych formularzy, ankiet. Widać wyraźne rozgraniczenie obsługi klientów z tzw. "górnej półki" i tych "normalnych" - czyli kupujących samochody do 55 - 60 tys zł. Z 2 samochodów w salonie - 1 zamknięty.

Grzegorz_63

04.11.2008

Toyota

Placówka

Świebodzice, Strzegomska 18a

Nie zgadzam się (26)
Kompletny brak zainteresowania...
Kompletny brak zainteresowania klientem. Jest to duży salon w którym sprzedawane są marki: Fiat, Lancia i Alfa Romeo. Przez z górą 15-20 minut nikt nie podszedł i nie zapytał czy może mi w czymś pomóc i doradzić. Samochody pozamykane. Brak czytelnych materiałów reklamowych. Osoba, która pojawiła się na recepcji, na moją prośbę o cennik Fiata Sedici burknęła, abym poszedł do doradców handlowych. Sęk w tym, że w salonie nie było żadnej osoby z identyfikatorem doradcy. Okazało się, że za częścią wystawową marki Lancia jest barek i tam głównie przebywali doradcy.

Grzegorz_63

01.10.2008

Fiat

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (22)
Przyszedłem do sklepu...
Przyszedłem do sklepu w celu odebrania reklamowanych butów sportowych. Nastawiałem się, że będę musiał te buty po klejeniu odebrać, po czym po kilku tygodniach będę musiał je znowu reklamować, gdyż według mnie były one źle zaprojektowane i wykonane. Obsługa błyskawicznie znalazła moją reklamację. Ze względu na moje dobro zaproponowano mi od razu zwrot pieniędzy lub zamianę na inne buty. Przepraszano, że narażono mnie na trud chodzenia po górach w rozklejonym obuwiu. Obsługa autentycznie wyglądała na zafrasowaną i zmartwioną moim problemem. Szybko, mile, profesjonalnie i fachowo.

Grzegorz_63

23.09.2008

GO Sport

Placówka

Jelenia Góra, Jan Pawła II 51

Nie zgadzam się (30)
Niezgodność oferty przedstawianej...
Niezgodność oferty przedstawianej w ulotkach reklamowych z informacją przekazywaną przez doradcę bankowego. Produkt: kredyt samochodowy. Przebieg spotkania: a) powitanie zgodne ze standardami, b) złe rozpoznanie potrzeb klienta, c) źle stawiane pytania otwarte i zamknięte, d) brak parafraz i podsumowań częściowych, e) źle funkcjonujący program symulujący raty powyżej 8 lat, f) konieczność konsultacji z centralą we Wrocławiu, g) problem z drukowaniem symulacji, h) zakończenie poprawne, ale brak utrzymywania kontaktu z klientem po spotkaniu. Doradca nie używał argumentów, nie stosował żadnej listy korzyści dla klienta. Spotkanie z klientem w ciasnym i dusznym, zamkniętym pomieszczeniu.

Grzegorz_63

23.09.2008

Credit Agricole

Placówka

Jelenia Góra, 1-go Maja

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi