W czasie powrotu z weekendowego wyjazdu przydarzył mi się nieprzyjemny incydent na automatycznej myjni przy jednej ze stacji paliw. W wyniku błędu maszyny, została uszkodzona powłoka lakiernicza oraz przednia szyba. Ponieważ stacja posiadała ubezpieczenie OC (w ERGO Hestia), został spisany protokół zdarzenia.
Następnego dnia zgłosiłem zdarzenie na infolinii. Okazało się, iż na tym etapie nie jest konieczna jakakolwiek wizyta osobista w placówce ubezpieczyciela - wszelkie dane zostały podane przez telefon. W ciągu kilku dni skontaktował się rzeczoznawca, który pomimo iż pracował tylko w godzinach 8-16 (trochę to dziwne?), to jednak zgodził się przyjechać nieco później. Wykonanie zdjęć i sporządzenie dodatkowych dokumentów poszło szybko i sprawnie. Ponadto zostałem precyzyjnie poinstruowany jakie mam możliwości naprawy szkody, co było bardzo pomoce ze względu na to, iż było to moje pierwsze tego typu zdarzenie.
Z otrzymanymi dokumentami udałem się do ASO, na tym etapie kończąc swoje zaangażowanie w tę sprawę. Wszystko zostało ostatecznie zrealizowane zgodnie z założeniami.
OC w AXA Direct polecił mi znajomy, który jest już klientem tego ubezpieczyciela. Niewątpliwą zaletą jest cena, jedna z najniższych na rynku (o ile nie najniższa!). Do tego wszelkie formalności można załatwić przez telefon, dzięki czemu sam zakup ubezpieczenia trwa około 10 minut. Po opłaceniu składki i wydrukowaniu odpowiednich dokumentów (kolejne 5 minut) można wsiadać i jechać.
Obsługa infolinii na wysokim poziomie, szybka i konkretna. Czas oczekiwania na odpowiedź również nie należy do najdłuższych.
W przypadku rozłożenia płatności na raty, ułatwieniem jest przysyłanie powiadomienia listownego przed terminem zapłaty, a także potwierdzanie dokonania wpłaty, poprzez wysyłanie SMS do klienta. Wszystko to sprawia wrażenie dbałości o klienta i jego sprawy.
Do tego należy doliczyć jeszcze różnego typu programy lojalnościowe, jak choćby, w sytuacji kiedy jeden ubezpieczyciel poleca usługę drugiemu, obydwie strony zostają uhonorowane przez usługodawcę.
Dużą niespodzianką było pojawienie się oddziału stacjonarnego mBanku w Sosnowcu. Niewątpliwie ułatwia to załatwianie wszelkiego rodzaju spraw związanych z koniecznością podpisania dokumentów. Poza tym można uzyskać fachową pomoc, bez potrzeby dzwonienia na infolinię, zresztą zawsze więcej można się dowiedzieć podczas osobistej rozmowy, niż przez telefon.
Wygląd placówki, mówiąc kolokwialnie - "nie powala" - prosty wystrój jest jednak prawdopodobnie spowodowany przyjętym i konsekwentnie kreowanym wizerunkiem firmy.
Witam,
dziękuję Panu za wyrażenie opinii na temat mBanku.
Jest mi bardzo miło, że dostrzegł Pan udogodnienie jakim jest Punkt Partnerski mBanku w Sosnowcu. Staramy wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom i tworzyć nowe lokalizacje (punkty) mBanku. Wiemy, że Klienci chętnie przychodzą do placówek gdzie mogą w bezpośredniej rozmowie z pracownikiem załatwić interesujące ich sprawy, zapoznawać się z naszą ofertą, skorzystać z pomocy Doradcy przy wyborze oferty.
Wygląd placówki jest nawiązaniem do ogólnie przyjętych przez nas standardów wystroju. Ma on być wylącznie uzupełnieniem doskonałej obsługi.
Pozdrawiam
Monika Omielska
mBank
Bank powszechnie znany,...
Bank powszechnie znany, zwłaszcza w naszym regionie. Plusem jest niewątpliwie solidna i ugruntowana pozycja usługodawcy na rynku, co daje poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowym plusem może być szeroki zakres usług, od wszelkiego rodzaju ubezpieczeń, poprzez rachunki osobiste i maklerskie do kredytów różnego typu.
Minusy to opłaty za prowadzenie konta, które bywają czasem naliczane w inny sposób niż zostało to przedstawione przez konsultanta. Same stawki zresztą nie są najniższe na rynku. Podobnie sprawa ma się z innymi prowizjami - za wypłaty z rachunku oszczędnościowego, prowizje przy zakupie jednostek funduszów inwestycyjnych oraz instrumentów finansowych innego typu (akcje, kontrakty).
Rynek usług bankowych poszedł znacznie do przodu i obecnie oferta ING pozostaje trochę w tyle za konkurencją.
Już od wejścia rzuca się w oczy, że hasło "wyższa kultura bankowości" nie jest tylko pustym sloganem. Wchodząc do banku wita nas młody człowiek, który po zapoznaniu się z celem naszej wizyty, kieruje nas do odpowiedniego konsultanta, ewentualnie podaje szacunkowy czas oczekiwania na swoją kolej. Nie ma więc mowy o sytuacji, kiedy to czekamy w kilkuosobowej kolejce i po podejściu do kasy okazuje się, że....niestety, ale musimy udać się do innego okienka.
Poza tym sama obsługa bardzo sprawna, jasno wyjaśnione wszystkie wątpliwości i - jak na razie przynajmniej, brak negatywnych niespodzianek.
Sama oferta jak najbardziej pozytywna, chyba jedna z najlepszych na rynku, pod wieloma względami.
Bardzo duży plus!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.