Opinia użytkownika: Artur_214
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: W czasie powrotu z weekendowego wyjazdu przydarzył mi się nieprzyjemny incydent na automatycznej myjni przy jednej ze stacji paliw. W wyniku błędu maszyny, została uszkodzona powłoka lakiernicza oraz przednia szyba. Ponieważ stacja posiadała ubezpieczenie OC (w ERGO Hestia), został spisany protokół zdarzenia. Następnego dnia zgłosiłem zdarzenie na infolinii. Okazało się, iż na tym etapie nie jest konieczna jakakolwiek wizyta osobista w placówce ubezpieczyciela - wszelkie dane zostały podane przez telefon. W ciągu kilku dni skontaktował się rzeczoznawca, który pomimo iż pracował tylko w godzinach 8-16 (trochę to dziwne?), to jednak zgodził się przyjechać nieco później. Wykonanie zdjęć i sporządzenie dodatkowych dokumentów poszło szybko i sprawnie. Ponadto zostałem precyzyjnie poinstruowany jakie mam możliwości naprawy szkody, co było bardzo pomoce ze względu na to, iż było to moje pierwsze tego typu zdarzenie. Z otrzymanymi dokumentami udałem się do ASO, na tym etapie kończąc swoje zaangażowanie w tę sprawę. Wszystko zostało ostatecznie zrealizowane zgodnie z założeniami.