Bardzo duża rotacja personelu, co miesiąc nowy pracownik nie przygotowany do obsługi systemu informatycznego. Przy każdym kroku w systemie pracownik musiał konsultować się z innym pracownikiem, w celu wprowadzenia odpowiednich danych dotyczących obsługiwanego klienta. Brak znajomości podstawowych informacji o produkcie, który posiada klient w tym banku. Do obsługi klienta wystawiono pracownika kompletnie nie przygotowanego. Oferta na tle innych banków mało konkurencyjna. Czas obsługi klienta bardzo długi w związku z nie przeszkoleniem pracownika. Wygląd placówki bardzo estetyczny.
Jestem stałym klientem sieci Monnari. Generalnie kompetencje pracowników można ocenić na dobrym poziomie. Przede wszystkim potrafią rzetelnie doradzić klientowi, pod względem dopasowania danej rzeczy do sylwetki klienta, jego osobowości, kolorystyki. Informują o możliwości nabycia towaru w innej placówce w przypadku braku pożądanego rozmiaru lub koloru. Obsługa jest zawsze kulturalna - witają klientów, dziękują za wizytę w sklepie niezależnie czy coś kupił czy też nie, zapraszają do ponownego odwiedzenia sklepu. Są otwarci na klienta, pomocni. Oferta tego sklepu jest bardzo bogata, ciekawe wzornictwo, różnorodna kolorystyka,wykonane z materiałów dobrych jakościowo korzystne i racjonalne promocje. Czas obsługi adekwatny do ilości klientów. Sklep jest estetyczny, dobrze zaprojektowany stosownie do tego rodzaju branży, średni dostęp do towarów, towary są uporządkowane na półkach i wieszakach. Przymierzalni jest zbyt mało.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.