Pani obsługująca kasę skasowała osobę przede mną w kolejce i stwierdziła, że karta bankomatowa nie ma pokrycia. Klientka zadzwoniła do kogoś by sprawdzić dokładnie i powiedziała, ze pieniądze na pewno są. Poprosiła o drugą próbę i rzeczywiście transakcja została zrealizowana. Myślę, że można było zaproponować to tej klientce wcześniej, bo gdyby nie była tak asertywna i zdecydowana nie udałoby się jej zrobić zakupów. Na szczęście nie było wielkich kolejek, ale czas i niecierpliwość klientów przy kasie mogłyby wzrosnąć przy takim niezdecydowaniu.
Brałam kredyt w tym banku ponad rok temu oraz w tym roku, nadal prowadzę tam rachunek. Obsługa jest niesamowicie profesjonalna i przyjazna, podpowiada i kieruje we właściwe miejsca w celu załatwienia formalności, podpowiada jak rozwiązać logistycznie(po kolei) sprawy z dokumentacją.
Nie jest nachalna, ale kompetentna. Jedynym minusem jest brak kontaktu telefonicznego do konkretnej osoby pracującej w placówce. Można liczyć jedynie na kontakt z ich strony, ale telefon jest umówiony na daną godzinę i słowność obsługi jest stuprocentowa.
Fakt, że kredyt nie jest może na najlepszych warunkach, ale brałam go sama i nie miałam zabezpieczenia. Oferta była dość korzystna, inne banki wymagały dodatkowych zabezpieczeń. Moim zdaniem Millennium jest bankiem przyjaznym klientowi, dość sformalizowanym, ale bardzo "ludzkim". Nastawionym na klienta.
Kiedy tylko weszłam na salę i zainteresowałam się papciami w kształcie zwierząt osoba z obsługi podeszła i zapytała, czy szukam czegoś konkretnego. Zapytałam o większe rozmiary, Pani przyznała, że wiele osób pyta o rozmiary powyżej 40, niestety takich nie posiadają. Podziękowałam i poszłam oglądać dalej. Pani pozostawiła mi wolną rękę, nie szła za mną, nie dopytywała, z czym czułam się komfortowo, bo gdybym miała pytania- była niedaleko i można się do niej było zwrócić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.