Zgłosiłam się do sklepu z zerwanym łańcuszkiem w celu reklamacji. Pracownica od razu spisała reklamację, nie patrzyła na mnie podejrzliwie, czy to przypadkiem nie ja zerwałam sama ten łańcuszek. I co najlepsze na miejscu otrzymałam nowy. Super obsługa i polityka firmy. W wielu firmach klienta traktuje się jak zło konieczne i robi wszystko, aby nie uznać reklamacji. Szczerze polecam!
Odwiedziłam sklep w celu uzyskania informacji na temat wózka dla dzieci. Zapytałam pracującą tam Panią o cenę. Pani oglądając wózek próbowała znaleźć nazwę modelu, ale miała z tym problem, więc sama podałam jego nazwę. Pani udała się do kasy i zaczęła przeglądać katalog z cenami, aby udzielić mi odpowiedzi. Kiedy uzyskałam tą informację, zadałam dalsze pytania (o dostępne kolory, o możliwość doboru koloru stelażu itp.). Uzyskałam informację, że Pani nie zna odpowiedzi na moje pytania, ale mogę przyjść danego dnia o danej godzinie do sklepu i w tym czasie będzie specjalista od wózków. Byłam zdziwiona tą sytuacji, ponieważ udając się do tego typu sklepu liczę na profesjonalną wiedzę pracowników. Odwiedzam sklep wtedy, kiedy mogę i wtedy kiedy chcę dokonać zakupu. W obecnej sytuacji na rynku, po uzyskaniu takiej informacji udaje się do innego sklepu, gdzie sprawę mogę załatwić "od ręki". Zdziwiło mnie, że w sklepie z akcesoriami dla dzieci nie ma osoby kompetentnej na temat wózków. Obecnie jest duża konkurencja na rynku artykułów dla dzieci i takie "braki" nie powinny mieć miejsca.
Już od jakiegoś czasu myślę nad podzieleniem się moją opinią na temat tego sklepu. Robię w tym sklepie zakupy od prawie 20 lat i niestety zauważam każdą zmianę jaka w nim zachodzi. Odkąd zaczęto zatrudniać tam nowe osoby (mniej więcej rok czasu) jakość obsługi znacznie się pogorszyła. Pracownice młode, które mają mniej więc po dwadzieścia kilka lat, nie odnoszą się z szacunkiem do klienta. Mówią do niego na ty, a jeżeli nie potrafią skasować towaru (bo nie ma na nim kodu kreskowego) to pytają się czy klient musi to kupić. Nie są zachowywane podstawowe zasady higieny. Pani pracująca na stoisku garmażeryjnym zanim coś poda oblizuje swój palec, a jak nałoży za dużo towaru to odkłada go gołą ręką z powtorem. Zdażyło mi się nawet przyłapać Panią jak sobie skubała swieżo upieczonego kurczaka... który oczywiście był do sprzedaży. Ogólnie na sklepie jest bałagan. Towary nie są dobrze oznaczone. Coraz częściej okazuje się, że produkty nie mają ceny, albo są błędne i klient nie może kupić tego co chcę. Moje uwagi dotyczą nowych pracowników, a nie tych którzy pracują tam wiele, wiele lat.
Poszłam dzisiaj z osobą towarzyszącą do danej kawiarni. Weszliśmy, usiedliśmy i czekaliśmy ok. 10 minut aż ktoś do nas podejdzie i będziemy mogli złożyć zamówienie. Po tych 10 minutach moja osoba towarzyszaca podeszla do kasy, aby zamówić. Została poproszona, aby usiadła na miejsce, bo kelner podejdzie. Po dalszych ok. 10 minutach, kiedy nikt do nas nie podszedł- wyszliśmy z kawiarni. Kelnerzy przechodzili koło nas, obsługiwali inych klientów (którzy przyszli po nas). Na obecną chwilę nie mam ochoty odwiedzać tego miejsca.
W ostatnią niedzielę odwiedziłam jedną z restauracji włoskich mieszczących się w Pasażu Grunwaldzkim. Jestem bardzo mile zaskoczona. Obsługa bardzo szybka i sprawna. Jedzienie w bardzo przystępnych cenach i bardzo pyszne. Porcje duże, istnieje możliwość niezjedzenia wszytkiego.
W dniu dzisiejszym byłam w restauracji Chaczapuri. Najpierw musiałam długo czekać na nadejście kelnerki. Nastepnie, gdy zamówienie zostało złożone bardzo długo musiałam czekać na napoje, które w sumie były podane dopiero po przyniesieniu posiłków. Bardzo długo musiałm prosić o przyniesienie sosów, które są podawane do każdego posiłku i powinny byc przyniesione na samym początku. Sosów doczekałam się prawię pod koniec posiłku. Jakość, a może lepiej zabrzmi "proporcjonalność" posiłków również pozostawia wiele do życzenia. Frytki w daniu zajmują ponad połowe talerza, mięso niewielie ok 1/4 a surówka jest ledwo zauważalna. Na pewno nie odwiedzę więcej tej restauracji.
Poszłam na zakupy z konkretnym celem. Zostałam obsłużona profesjonalnie. Personel był pomocny i kompetenty. Pomógł mi znaleźć rzeczy które szukałam. Również obsługa przy kasie była szybka. Ogólnie moje wrażenia są bardzo pozytywne.
Od razu przy wejściu zauważalny był brak wolnych koszy na zakupy. Bardzo często się zdarza, że zakupy muszę trzymać w rękach bądź w jednorazowych reklamówkach... które bardzo łatwo się rwą. Jeżeli chodzi o same robienie zakupów, to nie mogę powiedzieć nic negatywnego. Wszystko jest oznaczone i łatwo znaleźć. Niestety koniec zakupów to oczywiście 20 minut stania w kolejce do kas. Bardzo często jest tak, że albo połowa kas jest neiczynna albo osoby pracujące na kasie są bardzo powolne.
Od ponad roku jetem stałą klientką salonu fryzjerskiego Jeen Louis David. Ostatnia moja wizyta odbyła się w sylwestra. Moje obserwacje są następujące: przyszłam na umówioną godzinę i musiałam czekać jeszcze godzinę, ponieważ było bardzo duże opóźnienie (tak jest prawie, za każdym razem jak przychodzę). Również zauważalne jest w tej firmie to, że lepiej traktują klienta, który wiadomo, że więcej zapłaci. Nie raz spotkałam się z tym, że kawe czy herbatę proponuje się tej osobie, która np. będzie włosy ścinać, farbować i modelować. Natomiast jak idzie się tylko podciąć włosy- nie ma takiej szansy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.