Opinia użytkownika: Agnieszka_4
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Odwiedziłam sklep w celu uzyskania informacji na temat wózka dla dzieci. Zapytałam pracującą tam Panią o cenę. Pani oglądając wózek próbowała znaleźć nazwę modelu, ale miała z tym problem, więc sama podałam jego nazwę. Pani udała się do kasy i zaczęła przeglądać katalog z cenami, aby udzielić mi odpowiedzi. Kiedy uzyskałam tą informację, zadałam dalsze pytania (o dostępne kolory, o możliwość doboru koloru stelażu itp.). Uzyskałam informację, że Pani nie zna odpowiedzi na moje pytania, ale mogę przyjść danego dnia o danej godzinie do sklepu i w tym czasie będzie specjalista od wózków. Byłam zdziwiona tą sytuacji, ponieważ udając się do tego typu sklepu liczę na profesjonalną wiedzę pracowników. Odwiedzam sklep wtedy, kiedy mogę i wtedy kiedy chcę dokonać zakupu. W obecnej sytuacji na rynku, po uzyskaniu takiej informacji udaje się do innego sklepu, gdzie sprawę mogę załatwić "od ręki". Zdziwiło mnie, że w sklepie z akcesoriami dla dzieci nie ma osoby kompetentnej na temat wózków. Obecnie jest duża konkurencja na rynku artykułów dla dzieci i takie "braki" nie powinny mieć miejsca.