Play

( 3.68 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (3672)

Szybko i profesjonalnie

Potrzebowałem dobrać tel do abonamentu .Szybko i profesjonalnie polecam

Bardzo dobry

Konsultant mily. Probowal dopasowac idealna oferte, przekazal wszystkie informacje mi potrzebne

Przeciętnie

Zgłaszałem reklamację telefonu. Z telefonem w reklamacji byłem kilka razy. Wystarczyło wymienić tylko ładowarkę na oryginalną aby wszystko było dobrze. Niestety dopiero za chyba 3 razem udało się zdiagnozować problem a wcześniej byłem odsyłany z niesprawnym telefonem. Obsługa miła i życzliwa jednak brak współpracy serwisu z salonem lub salonu z serwisem był mocno widoczny. Oceniam przeciętnie ze względu na miłą obsługę i gdyby nie konieczność przybycia kilkakrotnie a dokładniej 3 razy oceniłbym na maksimum.

Obsługa natychmiastowa i sprawna

Miałem problemy z aktywacją pakietu unlimited, dlatego postanowiłem skonsultować się telefonicznie biurem obsługi Play. Profesjonalne podejście do klienta, pełne kultury, oraz wyręczenie mnie z problemu, załatwiając go od ręki. Bardzo polecam w razie problemów kontaktować się telefonicznie z Play. Pozdrawiam i cieszę się z współpracy

Rewelacyjna obsługa

W trakcie rozmowy z konsultantem nie tylko rozwiązał mój problem, ale dodatkowo doradził jak obniżyć w prosty sposób rachunki. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.

Profesjonalnie

Wizyta w celu zapoznania się z ofertą sieci. Pracownik Salonu bardzo sympatyczny, udzielał rzetelnych informacji na zadane pytania. Przedstawił zalety oferty na tle konkurencji i dobrał bardzo fajny telefon odpowiedni do moich potrzeb. Wypytał o wszystkich członków rodziny dzięki czemu mógł zaproponować mi propozycję najbardziej dopasowaną dla mnie. Bardzo pozytywne odczucia po wizycie w salonie. Jeśli zdecyduję się na przeniesienie numeru to napewno wrócę do tego sklepu.

Średnio

Podczas pobytu w placówce, w której przedłużyłam umowę poproszono mnie o dowód osobisty. Przekazałam go. Po kilku dniach zadzwoniono do mnie z prośbą o ponowne przejechanie, ponieważ okazało się że zdjęcie dowodu zostało źle wykonane. Jednak cała procedura przedłużenia umowy przebiegła odpowiednio, doradzono co zrobić żeby nie ponosić dodatkowych kosztów oraz udzielono wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania.

Obsługa na poziomie

Wspaniała obsługa klienta. Pracownicy potrafią dobrze doradzić abonament oraz wybrać telefon spełniający wymagania kilenta. Polecam

Obsługa na wysokim poziomie

Obsługa na wysokim poziomie. Zawsze chętni do pomocy i gotowi rozwiać wszelkie wątpliwości.

Konsultant przejął się moim problemem

Zgłosiłem problem z telewizją w play. Przydzielony do mojej sprawy konsultant przejął się moim problemem i bardzo zaangażował w jego rozwiązaniu. Nasze rozmowy telefoniczne trwały tydzień, jednak po przeanalizowaniu wszelkich możliwych przyczyn błędu udało się usunąć awarię. Jestem miło zaskoczony takim podejściem do klienta.

Szybka i fachowa pomoc

Miałem problem z przeniesieniem numeru. Pani w salonie wszystko mi wyjaśniła i przeprowadziła przez cały proces. Po kilku dniach sprawa została załatwiona.

super obsługa

Bardzo fajna obsługa przez telefon Wszystko załatwiłem to co chciałem

Mogło być lepiej

Wchodząc do salonu Play miło witają pracownicy. Z uśmiechem na twarzy. No i na tym koniec. Pani kompletnie nie zwracała uwagi na moje potrzeby związane z abonamentem, internetem. Twardo trzymała się tego co jej tam komputer wyswielil. Momentami miałam wrażenie jakby mnie nie słuchała. Salon czysty i zadbany. Ekspozycję telefonów czyste nie było żadnego śladu tzw,,opalcowanych,''. Dodatkowym atutem było to że pani po obsłużeniu klienta przede mną zdezynfekowala stanowisko co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Minus za to nie słuchała moich oczekiwań.

Pozytywne

Witryna czysta aktualne plakaty promocyjne,personel miły udziela odpowiedzi na pytania.

Mogło być lepiej

Wchodząc do salonu Play miło witają pracownicy. Z uśmiechem na twarzy. No i na tym koniec. Pani kompletnie nie zwracała uwagi na moje potrzeby związane z abonamentem, internetem. Twardo trzymała się tego co jej tam komputer wyswielil. Momentami miałam wrażenie jakby mnie nie słuchała. Salon czysty i zadbany. Ekspozycję telefonów czyste nie było żadnego śladu tzw,,opalcowanych,''. Dodatkowym atutem było to że pani po obsłużeniu klienta przede mną zdezynfekowala stanowisko co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Minus za to nie słuchała moich oczekiwań.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.49 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem