Jakość Obsługi

Play

( 3.74 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3392)

Przydatna infolinia

Na infolinii sieci komórkowej uzyskałem przydatne informacje w średnim czasie oczekiwania.

Obsługa godna polecenia!

Mimo, że salon znajduje się niemal na środku galerii i zamiast osobnego punktu jest to wyspa, obsługa zdecydowanie sprawia, że te małe niedogodności przestają być zauważalne. Polecam skorzystanie z usług operatora i podpisane umowy właśnie w tym punkcie. Nie raz i nie dwa konsultant umiejętnie i sprawnie podpowiedział mi jaka oferta byłaby dla mnie najbardziej korzystna.

Obsługa Klienta

Witam, w ostatnim czasie miałem „przyjemność” być dwukrotnie w POS w Centrum Handlowym M1 w Bytomiu. Podejście do Klienta to jakiś absurd, osoby tam pracujące chyba nie wiedzą co to empatia i próba pomocy Klientowi. Człowiek ma wrażenie, że pracownicy BOK-u są nastawieni jedynie na sprzedaż usług. Uzyskanie jakiej kolwiek pomocy jest niemile widziane. A Klient jest trakotwany z góry. Serdecznie nie polecam tego salonu.

Z takim chatem się jeszcze nie spotkałem!

Pisząc z problemem na chacie tego operatora natrafiłem na otwartego i miłego doradcę. Byłem zaskoczony "luzem" z jakim się z nim pisało. Rozwiązał problem w szybki sposób. Polecam

niezły kontakt telefoniczny

Na infolinii można uzyskać poradę ale trzeba sporo czekać w różnych godzinach dłużej czasem krócej.

Rewelacja, kompetencje personelu na najlepszym poziomie

W trakcie rozmowy z konsultantem zostałam poinformowana o promocji na internet. Odpowiedzi na pytania były wyczerpujące. Ton rozmowy ciepły i z uśmiechem

Dobrya obsługa

Informację otrzymane na czacie w Play były konkretne, merytoryczne bez zbędnego nakręcania na większy abonament. Polecam tą formę kontakt u z tą siecią, ja otrzymałem w pigułce informację które konsultant na infolini opowiadał mi 15 minut.

Obsługa Mega Petarda

Obsługa na najwyższym poziomie. Po złożeniu reklamacji czekałam zaledwie kilka dni. Konsultant zadzwonił z informacjami. Mój problem był rozwiązany wspaniale. W kilka chwil poczułam, że firma dba o klienta i traktuje go tak, aby korzyść leżała po jego stronie. Bardzo rzadko spotykana altruistyczna postawa . Brawo(-;

Obsługa do poprawy

Nie podobał mi się brak zainteresowania klientem. Mało profesjonalna obsluga

super

super obsługa rzeczowi konsultanci szybka obsługa

Słabe oferty dla stałych klientów

Zarówno gdy ja próbowałem się skontaktować, tak samo podczas kontaktu ze strony Play w związku ze zbliżającym się końcem mojej umowy przedstawiana mi oferta była gorsza niż dotychczasowa, czy tak powinno się traktować stałych klientów? Na moje pytanie czy w ogóle są zainteresowani utrzymaniem mnie jako klienta dowiedziałem się że najlepiej zostać przy obecnych warunkach i nie ma dla mnie lepszej oferty, dla mnie to jak zaproszenie do odejścia od firmy Play. Nie polecam

Super obsługa!

Personel pracujący w Play jest bardzo miły, zawsze odpowiadają wyczerpująco na zadane pytania, szukają jak najlepszej oferty. Do salonu wchodzi sie przyjemnie jest bardzo jasno i schludnie

Nie byłam zbyt zadowolona

Do salonu Play udałam się przed świętami w celu przeniesienia numeru z innej sieci. W salonie były dwie konsultantki, które obsługiwały klientów. Ani jedna ani druga Pani nie zauważyły mojej obecności, nie przywitaly mnie, pomimo, że chodzilam po salonie i oglądałam wystawę telefonów. Gdy w końcu doczekałam się na swoją kolej, konsultantka przedstawiła ofertę dość chaotycznie. O wszystkie szczegóły dotyczące przeniesienia numeru czy ewentualnych kosztów dodatkowych musialam się dopytywać. Konsultantka owszem miła, natomiast nie przekonała mnie do przeniesienia.

Rewelacyjna obsługa

Po otrzymaniu SMS z propozycja przedłużenia umowy, oddzwonilem na infolinie. Konsultant w jasny i zrozumiały sposób przedstawił mi ofertę. Wyjaśnił wszystkie prametry usług oraz poinformował w jaki sposób mogę zrezygnować jeśli bym się rozmyślił. Na koniec upewnił się czy wszystko jest dla mnie jasne i życzył wesołych świąt. Zyczylbym sobie i innym takiej obsługi wszędzie. Pozdrawiam

kiepsko

Oni maja racje a jak nie to patrz punkt pierwszy .

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu. Proponuję ulepszyć system zarządzania środkami na koncie, żeby była blokada po wyczerpaniu pakietu internetu. Teraz wiadomość o wyczerpaniu internetu przychodzi wraz z powiadomieniem o zerowym stanie konta. W zeszłym miesiącu zza tego wydałem ponad 100zł za internet plus 50 zł za pakiet.

Zdecydowanie na tak!

Konsultant wyjątkowo miły i życzliwy, podszedł indywidualnie do moich potrzeb, rozmowa w formie dialogu, a nie wyrecytowania formułki. Czuć zaangażowanie konsultanta od samego początku, dodatkowo ogromna wiedza - każda moja wątpliwość została rozwiana, zdecydowanie polecam. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem