SERV-NET

(0.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (29 z 83)

Nie polecam, obsługa...
Nie polecam, obsługa klienta to porażka. Szczególnie punkt obsługi w Mogilnie, pani tam pracująca źle odnosi się do klienta. Warunki umowy są śmieszne, w czasie trwania umowy mogą zwiększyć opłatę o kilkadziesiąt złotych co koniec końców płaci się za internet kolosalną kwotę za słabe połączenie. Co jest jeszcze bardzo słabe to router, za który płaci się co miesiąc 5 zł przez kilka lat, a na koniec i tak trzeba go oddać bo jest na wypożyczeniu. Żenada, firma ta bardzo się zepsuła.!!!!!!!!

Niezweryfikowany Klient_OcnIZ

27.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Awaria goni awarię....
Awaria goni awarię. Kontakt z działem technicznym 1 na 10 wykonanych połączeń. Umawiają się na dana godzinę na usunięcie awarii ,po czym pojawiają się wtedy, kiedy im pasuje. Nie potrafią niczego naprawić. Płacę rachunki za usługi, z których nie mogę korzystać, bo od miesiąca nie działa dekoder TV. Internet wolniejszy niż w umowie, strony otwierają się w żółwim tempie.

Niezweryfikowany Klient_nNjV

27.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Żenada, żenada.. jednym...
Żenada, żenada.. jednym słowem slaby internet 480mb/s (tylko bierze, a powinno być 900mb/s moim zdaniem) Nie dziwie się klientom, dlaczego są oburzenii na ten Serv-Net

niezalogowany-uzytkownik

19.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wciaż mam problemy...
Wciaż mam problemy z netem szczególnie przez wi -fi bardzo kiepska firma i niekompetentni pracownicy.

Niezweryfikowany Klient_GuSh

05.06.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam tej...
Nie polecam tej firmy. Nie dość, że awarie są non stop, to jeszcze dział techniczny kompletnie ignoruje zgłoszenia. Klienta traktują jak kreatyna, a sami są totalnymi ignorantami i mam wrażenie, że laikami. Firma beznadziejna. Właśnie mam kolejną awarię TV, którą z pewnością zajmą się dopiero po świętach.

Niezweryfikowany Klient_SI8s

04.04.2021

Placówka

Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 37 Wojska Polskiego 37

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta mało...
Obsługa klienta mało profesjonalna, krzykliwa, nie potrafi słuchać, przerywa, nie mająca za grosz kultury komunikacji z klientem. Na miejscu osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem zastanowiłbym się co z tym zrobić. A może o to chodzi żeby klient czuł się zaszczuty, niedoinformowany i w końcu się wyłączył. Tracicie zaufanie, a to jest sprzeczne z ideą FRONTEM DO KLIENTA. Zmieńcie się na lepsze i poważnie traktujcie swoje usługi, to my Wasi klienci Wam płacimy za wasze usługi. Rzetelna informacja i szacunek z Waszej strony powinny być waszym motto.??????.-//-p-//-

Klient_LWZd

12.02.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (1)
Mam radiowy 10mb/s....
Mam radiowy 10mb/s. Zdarzają się całodobowe przestoje. Od tygodnia 3 Mb/s. Najgorsze jest to , że do d. technicznego nie można się dodzwonić a po zgłoszeniu w BOK nie oddzwaniają.

Niezweryfikowany Klient_a2jq

06.02.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
Powiedzieć żenada to...
Powiedzieć żenada to nic nie powiedzieć

Niezweryfikowany Klient_Ytt3

05.02.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
Kiepski internet i...
Kiepski internet i obsługa. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_Nn0E

31.01.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
mam pytanie kiedy...
mam pytanie kiedy w koncu ktos zrobi porzadek z ta kablowka w PIECHCINIE to juz trwa kilka miesicy i ciagle slysze ze nie bawem bedzie to naprawione prosze o kakretna date ?

Niezweryfikowany Klient_9H3Z

25.01.2021

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
Kompletny brak wiedzy...
Kompletny brak wiedzy tragiczna obsługa, sam Internet to notoryczne zaniżanie prędkości po kablu, tragiczne wi-fi- płacisz za 300 masz max 120 płacisz za 600 masz max 350 sprzęty z najniższej półki cenowej i jakościowej

Niezweryfikowany Klient_SGn5

04.10.2020

Placówka

Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy internet, ciągle...
Najgorszy internet, ciągle się zawiesza, bardzo długo ładują się strony

Niezweryfikowany Klient_EZwN

07.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
od marca zamiast...
od marca zamiast 50Mb/s jak na umowie mam 30Mb/s bo podobno zapchały im się łącza przez koronowirus ale płacić to już trzeba normalnie

zarejestrowany-uzytkownik

20.04.2020

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
NIe polecam tego...
NIe polecam tego od 3 tygodni mam problem z utratą pakietów po czym dzwonie do nich i facet mnie totalnie zlewa. Mówię mu że mam utrate pakietów że co chwile rozłącza mi połączenie zcina sie wszystko z gier wywala z serwerów wywala, jedyne co słysze od gościa ,,u nas widze że jest wszystko w porządku, Sprawdzę za chwilkę na modemie i oddzwonie na ten numer'' Po czym nie oddzwania a problem jest taki sam jaki był. Jeszcze chciałbym dodać że nie dzwoniłem 1 RAZ a 6 Razy za każdym razem słysze to samo a problem nie ustępuje.. Śmieszna firma i śmieszni pracownicy którzy nie znają sie kompletnie na niczym... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_vqHO

20.03.2020

Placówka

Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 16

Nie zgadzam się (0)
super tv plus...
super tv plus internet ( Radziejow)

Niezweryfikowany Klient_cpjN

25.01.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (6)
Internet raz jest...
Internet raz jest raz go nie ma. W zasadzie to więcej go nie ma niż jest, a jak już się pojawi to bardzo wolny.

Niezweryfikowany Klient_cxaW

12.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na umowie internet...
Na umowie internet 40 mb/s, w testach przeprowadzonych z ich niby technikiem 18-22 mb/s i po wifi i po kablu taki sam wynik, gość mi powiedział że nie wie co można zrobić i mi nie pomoże, ręce opadają! Pod koniec umowy humor poprawiła mi jakaś Pani z biura w Trzemesznie, zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy, wytłumaczyłem grzecznie że nie ma takiej opcji ponieważ płacę za 40 mb/s a mam połowę tej prędkości. Otóż ta Pani wpadła na genialny pomysł! sic! Skoro mam połowę z 40 mb/s to zrobimy umowę na 20 mb/s! No geniusz! Tylko kiedy stwierdziłem, że skoro miałem połowę z 40 a teraz podpiszę na 20 więc pewnie będę miał 10 mb/s to zgłupiała...ot euGeniusze i logika serv-netu... nigdy więcej

Niezweryfikowany Klient_jPzK

09.11.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
coraz mniej ...
coraz mniej funkcji np brak mozliwosci nagrywania brak mozliwosci odtwazania w ciagu 6 godz czeste usterki ale oplata bz zmian mysle ze jesli sie nie spelnia umowy to sie nalezy obniszka opalat miesiecznych

Niezweryfikowany Klient_9H3Z

09.09.2019

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (1)
Ciągle nie ma...
Ciągle nie ma telewizji po nocach ciągłe awarie,lekko zawieje wiaterek oraz pobłyska się na burzę to brak tv oraz internetu a kable w ziemi naprawdę nieprofesjonalna firma najgorsza oraz pani w biurze w Mogilnie ma bardzo wolne ruchy bo jednego klienta 30min obsługuje totalna katastrofa rezygnuje z tego dostawcy!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_U6Ju

23.08.2019

Placówka

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem kto...
Nie wiem kto was szkoli kto wam mówi jak pracować ale zwolnijcie te osobę i zatrudnijcie kogoś z mózgiem to i ona zatrudni pracowników na poziomie. Kultura firmy katastrofa.nasluchalem się o tej firmie i co tam się dzieje szok Odchodzę od was gdy tylko umowa dobiegnie końca jeszcze 5 miesięcy

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2019

Infolinia

Trzemeszno, Foluska 6

Nie zgadzam się (0)

SERV-NET

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SERV-NET?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam, obsługa...
Nie polecam, obsługa klienta to porażka. Szczególnie punkt obsługi w Mogilnie, pani tam pracująca źle odnosi się do klienta. Warunki umowy są śmieszne, w czasie trwania umowy mogą zwiększyć opłatę o kilkadziesiąt złotych co koniec końców płaci się za internet kolosalną kwotę za słabe połączenie. Co jest jeszcze bardzo słabe to router, za który płaci się co miesiąc 5 zł przez kilka lat, a na koniec i tak trzeba go oddać bo jest na wypożyczeniu. Żenada, firma ta bardzo się zepsuła.!!!!!!!!