Znamy kolejne Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! kto jeszcze dołączy do grona laureatów?

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.


Badania składa się z 4 etapów:

1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.

2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.

3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.

4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).


Które firmy sprostały oczekiwaniom Klientów w 2024 roku i otrzymały rekomendacje na rok 2025?

 

OTO LAUREACI! 


Kategoria "UBEZPIECZENIA"

HDI

NATIONALE-NEDERLANDEN

WARTA


Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"

FORTUM

 

Kategoria "BANKI"

BANK MILLENNIUM

 

Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"

LESS MESS Storage


Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"

RTV EURO AGD

SAMSUNG

BSH

MEDIA MARKT

DLF


Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"

BRIJU

SOLAR
 

Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"

PEPCO


Kategoria "SERWISY E-COMMERCE"

ALLEGRO

CENEO

OLX


Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)

KAUFLAND

LIDL

PIEKARNIA HERT

SELGROS


Kategoria "DOSTAWCY USŁUG ABONAMENTOWYCH (TV, Internet, telefon)

NETIA

NJU MOBILE

ORANGE


Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"

ENEL-MED

MEDICOVER


Kategoria "KLUBY FITNESS I SIŁOWNIE"

CITY FIT


Kategoria "DROGERIE I PERFUMERIE"

HEBE


Kto jeszcze dołączy do grona laureatów?
Obserwuj naszą stronę oraz profile społecznościowe, by wiedzieć więcej!

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy kolejne Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! kto jeszcze dołączy do grona laureatów?

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jakość obsługi w firmach hostingowych: na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi