Znamy kolejne Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! kto jeszcze dołączy do grona laureatów?

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.


Badania składa się z 4 etapów:

1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.

2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.

3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.

4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).


Które firmy sprostały oczekiwaniom Klientów w 2024 roku i otrzymały rekomendacje na rok 2025?

 

OTO LAUREACI! 


Kategoria "UBEZPIECZENIA"

HDI

NATIONALE-NEDERLANDEN

WARTA


Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"

FORTUM

 

Kategoria "BANKI"

BANK MILLENNIUM

 

Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"

LESS MESS Storage


Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"

RTV EURO AGD

SAMSUNG

BSH

MEDIA MARKT


Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"

BRIJU

SOLAR
 

Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"

PEPCO


Kategoria "SERWISY E-COMMERCE"

ALLEGRO

CENEO


Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)

KAUFLAND

LIDL

PIEKARNIA HERT

SELGROS


Kategoria "DOSTAWCY USŁUG ABONAMENTOWYCH (TV, Internet, telefon)

NETIA


Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"

ENEL-MED


Kategoria "KLUBY FITNESS I SIŁOWNIE"

CITY FIT



Kto jeszcze dołączy do grona laureatów?
Obserwuj naszą stronę oraz profile społecznościowe, by wiedzieć więcej!

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy kolejne Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! kto jeszcze dołączy do grona laureatów?

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jakość obsługi w firmach hostingowych: na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi