Dowiedziałam się na stronie LOTu o ofercie partnerskiej linii lotniczych i Citi Handlowy. Oferta polega na tym, że płacąc karta kredytowa Citi zostają naliczone punkty w programie Miles & More, którego jestem uczestnikiem. Na stronie internetowej banku bez trudu odnalazłam informacje dotyczące programu partnerskiego. Strona jest przejrzysta i zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wypełniłam tam formularz zgłoszeniowy i już następnego dnia zadzwonił do mnie konsultant i dokonana została weryfikacja zdolności kredytowej. Umówiłam się na spotkanie z pracownikiem Citi w celu podpisania umowy. Dodam, że nie posiadam konta w tym banku. Wszystko odbyło się sprawnie i bez problemy. Pracownik przyjechał do mnie w umówionym, dogodnym dla mnie terminie i miejscu. Pracownica była punktualna i w dniu umówionego spotkania skontaktowała się w celu potwierdzenia i przypomnienia o wizycie. Jej wiedzę oceniam na bardzo dobrą, udzieliła mi wszystkich informacji i opowiedziała na wszystkie moje pytania. Ubrana była bardzo elegancko a to wzbudziło moje zaufanie do Banku. Wcześniej telefonicznie zostałam poinformowana o dokumentach, które powinnam mieć przy sobie aby rozpocząć procedurę. Decyzja o przyznaniu karty i limitu zapadła błyskawicznie a sama karta dotarła na mój adres korespondencyjny już po kilku dniach. Od ponad 6 m-cy jestem jej szczęśliwym posiadaczem.
Kartą płace głównie za granicą i nigdy nie miałam z nią problemu. Jest akceptowana bez problemu we wszystkich terminalach i bankomatach. Cała obsługa odbywa się przez telefon lub maila. Na skrzynkę mailowa regularnie dostaje wyciągi a telefonicznie z każdego miejsca na świecie mogę uzyskac informacje o aktualnym wykorzystaniu limitu. Punkty w programie M&M wpływaj na moje konto regularnie. Oferta banku jest szeroka i ma na celu dopasowanie się do klienta, bardzo mi się to podoba gdyż nie ma problemu ze zmianą np. formy w jakiej otrzymuje wyciągi. Pracownicy banku są mili i kompetentni. Na infolinii można uzyskać informacje na każdy temat. Obsługa jest wiec profesjonalna i bardzo sprawna. Wszystko zorganizowane jest rewelacyjnie i mam poczucie wysokiego bezpieczeństwa. Obsługa na bardzo wysokim poziomie.
Jestem stałym klientem basenów warszawskich. Bardzo złe wrażenie zrobił na mnie basen na ul. Jagielońskiej. Basen jest dość mały i kameralny. Niestety podobnie jest z przebieralniami. Są małe i ciasne a przy większej liczbie klientów panuje tam ścisk. Brakuje także kabin, które pozwalają na przebranie się w intymnych warunkach. Jest jedynie mała kabina z przewijakiem przeznaczona dla matek z dziećmi. Czystość w przebieralniach i pod prysznicami pozostawia wiele do życzenia. Wiecznie mokra podłoga oraz ślady wyhodowanych pod prysznicem grzybów sprawiają, że strach jest stanąć bosą stopą na posadzce. Natomiast nigdy nie brakuje mydła w dozownikach...
Kolejnym minusem jest aqua aerobik, który odbywa się w głównym basenie. W tym czasie dwa pasy do pływania są wyłączone dla reszty klientów.
Ratownicy bardziej zajęci są dyskusjami niż pływającymi osobami. Podczas mojego ostatniego pobytu, pojawiła się osoba niepełnosprawna. Zanim ratownicy zainteresowali się nią minęło ok 5 min.
Bardzo przystępne ceny.
Suszarki znajdują się tylko w szatni. Chcąc z nich korzystać narażamy się na stratę czasu a co za tym idzie pieniędzy. W razie dużej ilości klientów, wychodząc z basenu jesteśmy narażenia kolejny raz na stratę czasu i pieniędzy w oczekiwaniu na swoją kolej do kasy. Nie ma możliwości "odbicia" opaski i zatrzymania czasu pobytu na basenie.
Sklep który znajduje się w Złotych Taras jest bardzo duży. Od razu widać, ze jest podzielony na działy a wszystko jest rozmieszczone bardzo logicznie i przejrzyście. Sklep bardzo czysty i uporządkowany. Uwagę zwracają na siebie dobrze i równo rozwieszone ubrania, posegregowane stylami i kolorami. Na wieszakach jest odpowiednia ilość ubrań, nie ma więc problemu ze zdjęciem rzeczy a podczas oglądania i przekładania, inne ubrania nie spadają na ziemie (często ma to miejsce w innych sklepach).
Bardzo podoba mi się fakt, że nie ma problemu z rozmiarówką, jest bardzo szeroka i można znaleźć rzeczy na każdą figure i wzrost. Wszystkie dostępne rozmiary były także wywieszone.
Bardzo mile zaskoczyła mnie przebieralnia. Jest duża a to z kolei sprawia, że nie ma kolejek.
Kabiny są obszerne i jest w nich dużo miejsca.
Kolejnym miłym zaskoczeniem były kosmetyki. Postanowiłam kupić żel pod prysznic i nie zawiodłam się na nim. Kosmetyk jest dobrej jakości a do tego w bardzo przystępnej cenie. Kosmetyki znajdują się przy kasach wiec stojąc w kolejce można wybrać cos dla siebie i zająć czas.
Bardzo profesjonalna i miła obsługa.
Pracownicy ubrani sa jednakowo co pozwala łatwo odnaleźć kogoś z obsługi klienta do pomocy.
Pani przy kasie podczas płacenia przedstawiła ofertę dot. karty lojalnościowej oraz udzieliła wszystkich niezbędnych informacji. Obsługa przy kasie była także bardzo sprawna i zaskakująco uprzejma.
Podsumowując: standard obsługi bardzo wysoki, ubrania i kosmetyki świetnej jakości a przy tym przystępne ceny. Firma z tradycjami.
Razem z koleżanką byłyśmy bardzo mile zaskoczone. Personel miał wszystko pod kontrolą można było liczyć na pomoc w każdej chwili a jednocześnie nie odczuwało się na plecach wzroku "śledzących pracowników" :)
W punkcie sprzedaży pojawiłam się w celu podpisania umowy. W pierwszym momencie obsługa zrobiła na mnie dobre wrażenie. W punkcie pracują 2 osoby. Panowie ubrani byli bardzo schludnie i elegancko co wzbudziło zaufanie. Zostałam obsłużona od razu. Pracownik który się mną zajął przedstawił mi bardzo jasno i konkretnie ofertę firmy. Zrobił ze mna wywiad mający na celu ustalenie moich potrzeb względem korzystania z tel. komórkowego. Oferta została w bardzo jasny i klarowny sposób przedstawiona co pozwoliło mi wybrac optymalny rodzaj abonamentu i dodatkowe usługi. Aparaty telefoniczne ktore mialam do wyboru zostały mi opisane w bardzo profesjonalny sposób. Sprzedawca nie spieszył sie i tłumaczył wszystko bardzo dokładnie. Odpowiadał na wszystkie pytania nawet gdy zadawałam je kilka razy. Wszystkie telefony zostały uruchomione tak abym mogła porównać ich działanie i obsługę. Sprzedawca zajmowal się tylko mają osobą wiec czułam, ze jestem ważnym klientem w punkcie zainteresowania. Wszystko zostało załatwione sprawnie. Zastrzeżenia mam natomiast do drugiego pracownika punktu. W pewnym momencie zniknął mimo, ze ciągle pojawiali się nowi klienci. Z moich obserwacji wynika, ze pracownik udzielał nie do końca wyczerpujących informacji. Nie wykazał tez odpowiedniego zainteresowania ludźmi którzy wchodzili do salonu.
Obsługę oceniam jako całkiem dobrą. Jednak mam zastrzeżenie co do udzielenia przez pracownika kompletnej informacji dotyczącej kosztów jakie poniose za uruchomienie nowej usługi. Zostałam poinformowana o koszcie przejścia z tym samym numerem do nowego operatora a także o cenie usług i abonamentu. Nie została mi przekazana informacja o koszcie aktywacji.
W salonie Monza było znaleźć ulotki z informacjami dot. usług, nowych ofert i promocji.
Minusem jest brak krzeseł. Salon jest mały. W momencie gdy jest sie obsługiwanym trzeba stać przy wysokim blacie biurka. Podczas podpisywania umowy, trzeba spędzić w salonie ok 20 min, jest wiec niewygodnie i niekomfortowo.
SOLDENT to bardzo przyjazna i profesjonalna klinika stomatologiczna. Nie ma problemu z umówieniem sie na wizyte a w nagłych przypadkach jest sie przyjmowanym poza kolejnością. Obsługa jest przyjemna i stara się dostosowac do pacjenata. Przed każdą wizytą pracownik recepcji wysyła pacjentowi smsa przypominającego. Nie ma też problemy ze zmianą terminu. Klinika jest bardzo dobrze wyposażona wiec wiekszosc zabiegów wykonywanych jest od ręki. Bardzo kompetentni lekarze. Konkretne i rzeczowe rady oraz leczenie. Nie naciąga sie tu pacjenta i nie bagatelizuje żadnego przypadku. Otrzymalam bardzo dobrą pomoc i kilka rad. Lekarz przedstawił mi kilka możliwości, kilka rozwiązan leczenia rozniących sie także ceną i pomógł wybrac odpowiednią i optymalną. Wadą są ceny. Klinika jest profesjonalna ale ceny za usług sa dość wysokie. Jednak adekwatne do poziomu opieki. Pomieszczenia sa bardzo czyte i zaopatrzone w nowoczesny sprzęt. To budzi zaufanie. Dba sie o doznania estetyczne pacjentów. Klinika jest niewielka a co za tym idzie bardzo kameralna. Lekarz i asystentaka ktora mnie leczyła były bardzo delikatne i miłe. Czułam ze jestem pod dobrą opieką. Problemem jest parking przed klinika a raczej jego brak. Świetny dojazd tramwajem 5 min od centrum Warszawa. W klinice mozna płacić kartami platniczymi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.