Dostając drugie ponaglenie w sprawie niezapłaconej polisy za samochód , pofatygowałem się osobiście do oddziału PZU. Trzy stanowiska obsługi, w mojej sprawie stanowisko obsługiwała pani razem z praktykantką, którą uczyła wykonywanych czynności. Czas oczekiwania ok. 10 min. Czas załatwienia sprawy ok. 35 minut.(według mnie przy tak prostej sprawie czas zbyt długi). Okazała się, że poprzednia Pani, która obsługiwała mnie miesiąc wcześniej, przy rozwiązaniu umowy o ubezpieczenie podała mi konto mojego drugiego samochodu. Efekt był taki że na jednym koncie miałem nadpłatę, a na drugim niedopłatę. Przedstawiłem oczywiście dowody wpłat i daty. Żeby ustalić powyższe fakty Pani potrzebowała ok. 15 min. Znamienne że konsultant będący do tej pory ze mną w kontakcie telefonicznym, który zawierał te umowy, po drugim monicie o przeterminowaną płatność przestał odbierać ode mnie telefon.
Kilka osób czekających na obsługę, tradycyjny chaos wśród czekających klientów, jedna osoba personelu obsługuje konta, dwie osoby personelu obsługują kredyty, kolejka jest jedna, chcąc załatwić prostą sprawę na swoim koncie czekam 19 minut na swoją kolej przepuszczając jednocześnie osoby które przyszły do banku po mnie (irytujące), duży plus to miła obsługa, kompetentna, bardzo dobra kawa proponowana klientom.Oferta banku dosyć uboga, oprócz kredytów ratalnych i drobnych kwot na kartach kredytowych konkurencyjność banku się kończy. Lokalizacja banku bardzo dobra, ścisłe centrum miasta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.